• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429815
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۹ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۲۱

با این تکینک ها لباس ثروتمندی را به تن کردم

برآورده کردن رویای پولدار شدن برای اکثر افراد در حد یک آرزو باقی می‌ ماند اما درصد کمی از افراد برای تبدیل شدنِ این رویا به حقیقت تلاش می‌ کنند. اما من تصمیم گرفتم تمام تلاش خود را انجام بدهم تا به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم و در این راستا کسب و کار جدیدی را در حوزه لباس بیمارستانی شروع کردم و با روش های نوینی که در این حرفه بکار گرفتم توانستم به هدف خود برسم.

لباس بیمار پارچه ای

قیمت لباس بیمار پارچه ای وابسته به نوع پارچه آن متفاوت است که بیماران اغلب بدون اطلاع از آن قبل از بستری شدن در بیمارستان صورت حساب آن را پرداخت می کنند.

خانم ها برای زایمان خود لباس بیمار پارچه ای تهیه می کنند زیرا از عرق سوز شدن آنها در هنگام جراحی جلوگیری می کند. همچنین هنگام پوشیدن آن احساس راحتی می کنند و در زمان تعریق زیر بغل و تعویض لباس از چسبیدن آن روی بدن جلوگیری می شود و به دلیل الیافی که دارد ایجاد بوی بد در بدن نمی کند و افراد حس بهتری در چند وقتی که در بیمارستان بستری هستند دارند.

لباس بیمارستانی گان

یک از ملزومات در هنگام بستری کردن بیماران در بیمارستان ها، لباس های بیمارستانی است که معمولا در نزیکی یا مجاورت هر بیمارستان فروشگاه هایی دایر شده اند که اقدام به فروش لباس بیمارستانی گان با بهترین قیمت روز می کنند. این فروشگاه ها برای خرید عمده این محصول به کارخانجات تولیدی معتبر مراجعه می کنند. معمولا لباس های بیمارستانی را می توان به چند دسته تقسیم بندی کرد:

1- لباس بیمارستانی مخصوص اتاق عمل برای بیمار

2- لباس بیمارستانی مخصوص اتاق عمل برای پزشک

3- لباس بیمارستانی برای بیماران بستری در بخش های اورژانس و غیره.

لباس یکبار مصرف بیمار

دو مؤلفۀ راحتی و رعایت نکات بهداشتی در تولید منسوجات بیمارستانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ به همین دلیل، لباس یکبار مصرف بیمار به نحوی طراحی و تولید می شوند که علاوه بر محافظت از افراد در برابر انواع بیماری ها و آلودگی ها، به پرستاران و کادر پزشکی این امکان را بدهند که به راحتی و سهولت به بخش هایی از بدن بیمار که تحت درمان است، دسترسی داشته باشد. استفاده از لباس یکبار مصرف مزیت هایی بر لباس چند بار مصرف دارد، از جمله راحتی در استفاده و دفع آسان تر آن‌ها می باشد.

با طراحی خاص لباس، در مواقع ضروری بدون این که به بدن بیمار فشار وارد شود، می توان لباس را از تن وی خارج کرد، به این صورت که گیره هایی در بالای شانه قرار دارد که با استفاده از آن‌ ها بدون این که به خطوط درون وریدی بازوها آسیبی وارد شود، لباس آزاد شده و خارج می‌ شود. همچنین این لباس‌ بیمارستانی به دلیل دفع ساده تر، باعث پیشگیری از انتقال و سرایت بیماری های عفونی می‌ شوند.


 

بازدید: 245




Scroll to Top