• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429821
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۴۹

داستان میلیاردر شدنم در یک تکه چرم است

شاید برایتان سوال باشد که چگونه میلیاردر شدم که باید بگویم در اوایل جوانی سرمایه اندکی داشتم که تصمیم گرفتم آن را برای تولید چرم به کار گیرم و این محصول را به عرضه در آورم اما خیلی زود کسب و کارم رونق گرفت و توسعه یافت و میلیاردر شدم.

چرم گاومیش اصل

در این بخش مجموعه تولیدی برند کیف و کفش، بانو سعی دارد تا شما را با چرم و نحوه درست نگهداری از آن آشنا کند محصولاتی را که به واسطه چرم گاومیش اصل تولید و به بازار عرضه می گردند و در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار می گیرد.

به خاطر دوام و مقاومت بالایی که چرم طبیعی در مقایسه با چرم مصنوعی و دیگر مواد اولیه دارد این چرم و محصولات تولیدی آن به راحتی از بین نمی‌روند، مقاومت آنها بالاست و کالایی گران و پر هزینه و مقاوم هستند.

حالا بیائیم و بررسی کنیم که چرا محصولات تولید شده از چرم طبیعی نسبت به دیگر محصولات رقیب خود گرانتر هستند ؟

چرم خام گاومیش

باید گفت که دلیل این گرانی برمیگردد به نحوه تولید چرم، دشواریها و سختی ها که برای تولید آن کشیده می‌شود و از همه مهمتر عمر مفیدی را که چرم خام گاومیش در مقایسه با محصولات دیگر دارد دانست.

با همه این تعاریف و مزایایی که چرم طبیعی دارد اگر در نحوه مراقبت و نگهداری از آن کوتاهی شود حتماً آسیب های جدی به آن وارد خواهد شد و از عمر مفید آن کاسته خواهد شد.

عواملی که در نابودی چرم طبیعی دخیل هستند عبارتند از؛ چرک و کثیف شدن آن، در معرض نور مستقیم خورشید، قرار گرفتن در باران و آب باشند. محصولات چرمی تولید شده اگر در معرض گرد و غبار قرار گیرند به مرور زمان با کثیف شدن خاصیت خود را از دست داده و از مقاومت آنها کاسته خواهد شد.

نور مستقیم خورشید دلیل دیگری است باعث فرسودگی جنس کیف و کفش شده و به پوسیدگی زود رس آنها کمک میکند. و در نهایت آخرین عواملی که در خراب شدن، پوسیدگی، پاره شدن و از بین رفتن این محصول با دوام دخیل است تماس آن با آب می باشد.

چرم خام گاوی

آب میتواند با نفوذ در لایه های داخلی چرم خام گاوی و محصولات چرمی مقاومت آنها را دست خوش تغییر کرده و آسیب های جدی را به آن برساند. چرم های طبیعی به ۳ دسته تقسیم می شوند که شامل ؛ چرم سبک، چرم نیمه سنگین و چرم سنگین می باشند. همه این نوع چرمها از دباغی پوست خام حیواناتی نظیر گاو، گوساله، بز، شتر، مار و دیگر حیوانات مختلف تولید می شوند.

کاربرد هر یک از این چرم ها با توجه به نوع جنس چرمها بستگی به محصولاتی دارد که در آن استفاده می‌شود. علاوه بر چرم‌ طبیعی، چرم مصنوعی هم در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. فرق چرم طبیعی و چرم مصنوعی نوعی در این است که چرم مصنوعی ساخته دست بشر است و منبع اصلی آن بر پایه پلاستیک است.

چرم مصنوعی هم به مانند چرم طبیعی مزایا و معایبی دارد که در دفعات بعدی به انواع آن و خاصیت و کاربرد آنها اشاراره خواهیم داشت.

در پایان لازم به ذکر است که مجموعه تولیدی برند کیف و کفش زنانه بانو در تولید محصولات خود علاوه بر چرم از متریال های دیگری هم استفاده می کند تا بتواند در همه زمینه‌ها و بنا به درخواست مشتریان عزیز پوشش لازم را بدهد و جوابگوی نیازهای اساسی مشتریان خود باشد.


 

بازدید: 244




Scroll to Top