• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429824
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۹

با انگیزه و ایمان به درآمد میلیاردی رسیدم

این مرحله انگیزه به طرز فکر افراد شکست‌خورده مربوط نمی‌شود. برعکس، به دلیل برخی ناکامی‌ها و خستگی‌های مفرط در راه رسیدن به هدف، به یک نیروی انگیزشی نیاز پیدا می‌کنیم. وقتی چنین اتفاقی برای من می‌افتد، به این فکر می‌کنم که دیگران برای رسیدن به اهداف خود چه سختی‌هایی را تحمل می‌کنند و حتی افرادی هستند که غصه‌ی شرایطی که در آن هستند را نمی‌خورند. به نظر من کسانی که با یک بیماری جدی مبارزه می‌کنند و کسانی مانند بازماندگان جنگ، قوی‌ترین الگوهایی هستند که من می‌توانم به آنها استناد ‌کنم. اهدافی در سر داشتم و انگیزه بسیاری برای دستیابی به آن داشتم از این رو به طور گسترده در زمینه الکل فعالیت کردم و به ثروت رسیدم.

الکل طبی یک لیتری

لازم به ذکر است بدانید که الکل طبی یک لیتری با درجه خلوص مختلفی تولید می گردد.

اما بالاترین درصد آن، ۹۶ بوده که قدرت ضدعفونی کنندگی بسیار بالایی را به خود اختصاص داده بنابراین حتی در مصارف صنعتی هم کاربرد دارد.

استفاده از الکل فقط به تولیدات دارو محدود نشده و باعث شده که در تولید عطر و اسانس، ادکلنها و سایر محصولات آرایشی همچون انواع لاک به کار گرفته شود.

از آن جایی که الکل یک ماده پاک کننده و ضدعفونی کننده است، در تولید برخی محصولات بهداشتی مانند میسلار واتر یا تونر ها مورد استفاده قرار می گیرد.

زیرا قدرت پاک کنندگی عمیقی دارد و آلودگی و میکروبها را از عمق پوست پاک می کند.

.

الکل سفید طبی

الکل سفید طبی از نمونه الکل های با گرید طبی اتانول است که رنگ آن کاملا سفید بوده و در داروخانه ها نیز به فروش می رسد.

عمده کاربرد این محصول برای ضدعفونی کردن است و این نوع الکل ها برای نوشیدن مناسب نیستند و سبب مسمومیت و آسیب های جدی به بدن می شوند.

از الکل سفید می توان برای کاهش التهابات پوستی استفاده نمود.

در اغلب مواقع به دلیل ترکیبات اتم کربن در ساختار الکل سفید، این محصول سبب کاهش اگزماهای پوستی می شود.

.

الکل طبی 70 درصد

نیاز بالایی که در چند سال اخیر به انواع الکل طبی 70 درصد یک لیتری احساس می گردد منجر شده تا تولیدات این محصول بسیار بیشتر از زمانهای دیگر انجام بگیرد، زیرا الکلهای تولید شده در کشور تماماً در داخل به مصرف نمی رسند.

بلکه به منظور صادرات نیز تولیدات آنها انجام می گیرد و محصولاتی هستند که در دوران کرونا بیشتر در ردیف محصولات صادراتی قرار گرفته اند.

الکلهای طبی محصولاتی بی خطر می باشند که در بخش درمان و بهداشت بسیار شاهد استفاده از آنها هستیم و این امر نشان می ‌دهد که تقاضای خرید الکلهای طبی همیشه وجود دارد.

بنابراین خریداران و مصرف کنندگان این محصول ترجیح می ‌دهند تا اولاً نوع اصل آنها را خریداری کنند و دوم اینکه خرید محصولات ارزان تر از طریق مراکز مطمئن انجام بگیرد.

.


 

بازدید: 224




Scroll to Top