• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429826
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۶

پول در زندگی من مانند اکسیژن فراوان است!

پولدار شدن امری ذهنی است، یعنی شما باید باور داشته باشید که ثروتمند خواهید شد. در غیر این صورت ذهن شما آمادگی و باور لازم را ندارد و جذب ثروت که امری ذهنی است، اتفاق نمی افتد. من با قرار گرفتن در مسیر اصولی و درست توانستم قدم های استواری را برای فتح قله های ثروت بردارم. فعالیت و تلاش مستمر در حوزه های متنوع و متفاوت نتایج مطلوبی را به همراه داشت و توانستم در زندگی تغییرات مثبتی را ایجاد نمایم، در ادامه همراه من باشید.

ترشی گل کلم

اگر جهت تهیه ترشی گل کلم از سرکه های خانگی استفاده می کنید بسیار عالی است در غیر این صورت اگر شما هم مانند اکثر افراد از سرکه صنعتی استفاده می کنید باید توجه کنید که این سرکه ها خیلی ترش هستند.

پس کاری که باید انجام دهید این است که کمی آب جوشیده‌ خنک شده به سرکه می افزاییم.

سپس روی مواد ترشی میریزم و با این کار کمی تند و تیزی این سرکه ها کم می شود و با این روش ترشی ها کپک نمی زنند. برای سه لیتر سرکه حداکثر سه لیوان آب اضافه میکنیم.

ریختن سیب و به مزه بسیار خوبی به ترشی می دهد و موجب می شود ترشی مقداری مزه ملس تر داشته باشد.

نیمی از فلفل سبزهای تند را در ترشی ریز ریز کرده تا مزه آن وارد ترشی شود و نیمی را سالم در ترشی می ریزیم.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-05T161851.109.jpg

جویدن سیاه دانه صبح ناشتا

همانطور که می دانید، جویدن سیاه دانه صبح ناشتا چه  با عسل و چه  به تنهایی خیلی خواص دارد. اگر از سردرد وسرگیجه های گاه و بی وقت رنج می برید فقط کافیه تا چند روز صبح ناشتا  سیاه دانه را بجوید تا سردرتان  درمان بشود.

روغن سیاه دانه شامل اسید هایی است که برای بدن ما لازم هستند.

سیاه دانه از ترکیباتی مانند کلسیم که برای استخوان ها و دندان ها لازم است وپتاسیم که برای شادابی بدن تاثیر دارد وآهن که برای سلامتی پوست و مو و غیره مفید است را دارا می باشد.

این دانه پر خواص و اعجاب انگیز برای افرادی که دچار بیماری کبدی هستند خوردن هرروز صبح ناشتا یک قاشق چایخوری سیاه دانه و یک قاشق عسل همراه با آبجوش می تواند خواص زیادی داشته و کمک بکند.

مصرف سیاه دانه با سکنجبین برای درمان تب مفید است، علاوه بر خوردن سیاه دانه، بخور آن برای کسانی که سینوزیت یا درد های جمجمه ای دارند موثر است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-05T160332.378.jpg

تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد

سوالی که برای همگان پیش می آید این است که تن ماهی چند دقیقه باید بجوشد؟ بر روی تمامی مارکهای که شما از تن ماهی از جمله تن ماهی بندر عباس خریداری می کنید چند دقیقه جوشاندن آن درج شده است.

این تایم به طور معمول 20 دقیقه است، اما شما بر روی ظرف خود تن ماهی هم نگاه کنید تا اگر برای مدلهای خاصی بیشتر یا کمتر بود دچار مشکل نشوید.

همان طور که در قسمت اولیه گفتیم شما می توانید بعد از جوشاندن تن ماهی و گذاشتن در یخچال فریزر مجدد از آن استفاده کنید اما نگهداری از آن اصول خاصی دارد که در صورت رعایت نشدن می تواند شما را دچار مسمومیت کند.

برای بعضی از افراد سوالی پیش می آید که اگر ما به عنوان مثال در پیک نیک هستیم و یا برای گردش به جنگل رفته ایم بعد از جوشاندن تن ماهی مقداری از آن را خورده ایم و یخچالی موجود نیست که تن ماهی باز شده را داخل آن قرار دهیم.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-05T161136.210.jpg


 

بازدید: 211




Scroll to Top