• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429827
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۱:۳۷

با داشتن برنامه روزانه به موفقییت و ثروت رسیدم

برای مدیریت زمان و برنامه ریزی درست همیشه 30 دقیقه اول روز را برای ایجاد لیست کارهای روزانه اختصاص دهید. اغلب ما عادت داریم در زمان شب برنامه بلند و طویل بچینیم. اما در زمان صبح توان جدا شدن از رختخواب را نداریم. در مسیر پولساز جیوه و بلوک سقفی جایی برای بی برنامگی وجود ندارد لذا با داشتن هدف و برنامه در این شاخه پولساز به خوبی شناخته و ثروتمند شدم.

نحوه تشخیص جیوه قرمز

امروزه محققان روش های گوناگونی نحوه تشخیص جیوه قرمز را ترسیم نموده اند، با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت یافتن سرعت در زندگی بشر برای انجام بسیاری از فعالیت های علمی مسیری کوتاه تر پیدا شده است.

جیوه قرمز اصل را چگونه تشخیص دهیم؟ جیوه قرمز از جمله مواد شیمیایی مرموزی است که شناخت آن با چشم غیر مسلح امکان پذیر نمی باشد؛ یکی از جدید ترین راه های تشخیص اصل بودن این ماده استفاده از ابزاری است که به تلفن های هوشمند متصل گردیده و می تواند میزان جیوه موجود در آب را با دقت بسیار بالایی اندازه گیری نماید.

.

محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی

شاید این موضوع برای شما جالب باشد که درباره محل قرار گرفتن جیوه در چرخ خیاطی قدیمی دو فیلم مستند تلویزیونی نیز در سالهای 1993 و 1994 توسط تلویزیون بریتانیا ساخته و پخش شد که در آن دانشمندان روسی با استفاده از ترکیب مرموزی به نام جیوه قرمز موفق به ساخت یک بمب مینیاتوری شدند.

یک فیزیکدان آمریکایی به نام کوهن که روی ساخت بمب اتمی کار می کرد در زندگینامه خود در خصوص جیوه قرمز صحبت کرده بود و نحوه ساخت آن را به صورت زیر شرح داده بود:

1. در ابتدا باید مواد هسته ای ویژه ای را در مقادیر بسیار کم و در ترکیباتی معمولی مخلوط کنید.

2. مواد مخلوط شده را در یک راکتور هسته ای قرار دهید یا آن را با پرتو شتاب دهنده ذره ای بمباران کنید.

3. پس از انجام مراحل فوق در صورت انفجار ترکیب ایجاد شده، آن ماده به صورت بسیار گرم در آمده و باعث ایجاد دما و فشار می شود که در این هنگام قادر به آتش زدن هیدروژن سنگین و تولید بمب کوچک نوترونی خالص هستید.

.

وزن بلوک سقفی

در اکثر پروژه های ساختمان سازی از بلوک سقفی استفاده می کنند. در گذشته برای ساخت سقف از روش طاق ضربی بهره می گرفتند. با گذر زمان متوجه شدند که این سقف در برابرزلزله مقاومت و استحکام ندارد بنابراین ساختمان سازان سقفهای تیرچه بلوک را جایگزین آنها کردند. وزن بلوک سقفی در مدل های مختلف متفاوت است.

استفاده از این بلوک سقفی معایبی داشت که از مهم ترین آنها می توانیم به سنگین بودن اشاره کنیم. در قدم بعد آنها از بلوک ها ی سقفی سفالی استفاده کردند که ان ها نیز بسیار هزینه بر بودند.

در آخر از بلوکهای سقفی یونولیتی بهره گرفتند که هم وزن کمی داشت و هم از قیمت مناسبی برخوردار بود تنها ایرادی که داشت در زمان اتش سوزی دود زیادی تولید می کرد که آن را هم با استفاده از یونولیت نسوز حل کردند.

.


 

بازدید: 469




Scroll to Top