• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429828
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۲

زیر سایه امن ثروت زندگی ام شیرین تر شد!

افراد ثروتمند در تلاش ‌اند که ثروت خود را روز به روز افزایش دهند و در این راه خود را با چالش‎ های مختلف ارزیابی می‌ کنند تا تمام اهداف و آرزوهای خود را در آینده ‌ای نزدیک محقق کنند. من برای تحقق یافتن آرزوهایم تمام تلاش و همتم را به کار بستم و توانستم با فعالیت در حوزه سودمند انواع پسته موفقیت های زیادی را کسب نمایم. اگر شما هم تمایل دارید به ثروت مطلوب دست یابید تا پایان مقاله همراه من باشید تا در مورد این حوزه پولساز بیشتر بخوانید.

پسته شاه پسند دامغان

 قیمت پسته شاه پسند دامغان با توجه به محبوبیت این محصول بین مردم هنوز هم قیمت مناسبی می باشد و مشتریان خاص خود را در سراسر دنیا دارد.

همواره دامغان به عنوان شهر جهانی پسته به دنیا معرفی شده است زیرا پسته شاه پسند دامغان از دیرباز به دلیل ویژگی های خاص خود به سرعت از محبوبیت زیادی برخوردار بوده است.

دامغان با قدمتی هفت هزار ساله و سابقه ای هفصد ساله در زمینه کاشت پسته، بهترین پسته های کشور را تامین می کند.

زیرا شرایط اقلیمی و آب و هوای خشک این شهر سبب شده که پسته شاه پسند دامغان به لحاظ مرغوبیت و کیفیت سرشار از ترکیبات ضروری و ارزشمند باشد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T150803.957.jpg

پسته نمکی مزمز

از زمان های گذشته تاکنون همواره انسان ها به دنبال کشف مزه های جدید و ایجاد تنوع در خوراکی های خود بوده اند، پسته نمکی مزمز یکی از این خوراکی های خوش طعم می باشد.

این افراد توانستند این آجیل را با طعم های بسیار متفاوت همچون نمکی، زعفرانی، آبلیمویی، و غیره به بازار عرضه نمایند که این امر سبب افزایش خرید جامعه بشری شده است.

پسته ها با رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند که علت آن ادویه ها و افزودنی های متفاوت و همچنین قرار گرفتن در معرض دما و حرارت های مختلف جهت مزه دار شدن می باشد.

اما این نوع آجیل به علت دارا بودن نمک فراوان ممکن است برای افرادی که به بیماری فشار خون هستند گزینه چندان مناسبی نباشد بنابراین این اشخاص هنگام میل کردن این نوع پسته بهتر است زیاده‌ روی نکنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T151323.469.jpg

مغز پسته کرمان

با مصرف روزانه و منظم مغز پسته کرمان می توان به راحتی از بیماری های مزمن ناشی از کم خونی مبارزه کرد بنابراین همواره مصرف پسته کرمان توسط پزشکان و طب سنتی به افرادی که از کم خونی رنج می برند توصیه می شود.

پسته کرمان که از مهم ترین نوع خشکبارها می باشد از میزان پتاسیمی در درون خود بهره مند می باشد که با یک عدد پرتقال برابری می کند به همین دلیل به علت داشتن مواد مغذی بالا از اهمیت زیادی برخوردار است.

پسته کرمان حاوی مواد مغذی زیادی از جمله:

 مواد معدنی مانند کلسیم، روی، مس، سدیم
 کربوهیدرات ها، پروتئین ها، اسید آمینه و فیبر های رژیمی
 ویتامین های ضروری مانند ویتامین آ، ویتامین ب و غیره

پوست پسته کرمان حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان می باشد که همین آنتی اکسیدان ها از بروز بیمای های قلبی و عروقی جلوگیری می کنند به این صورت که از تصلب شریان در رگ های اصلی بدن پیشگیری می کنند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-03T150339.349.jpg


 

بازدید: 235




Scroll to Top