• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429829
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۵۴

پیازی که آوازه‌ ثروتمند شدنم را در شهر پیچاند

من و خواهرم به ‌عنوان بانوان ایرانی تصمیم به ایجاد کسب ‌و کار اینترنتی در حوزه پیاز کردیم که این تصمیم یکی از بزرگ‌ ترین اتفاقات زندگی ما را رقم زد، به ‌طوری‌ که از این طریق توانستیم با مشتریان زیادی در ارتباط باشیم و به‌ مرور به ثروت کلانی دست یابیم تا جایی که آوازه ثروت ما به ‌عنوان بانوان ایرانی در شهر پیچید. لذا می‌ توانم شما را با چند نمونه از انواع پیاز آشنا کنم.  

پیاز قرمز و سفید

با افزودن آب پیاز قرمز و سفید به شامپو تاثیر جادویی این محصول بر زیبایی و سلامتی مو خود را مشاهده می نمایید. در صورتی که مبتلا به ریزش بی رویه مو شده اید استفاده از ماسک آب پیاز خشک برای جلوگیری از ریزش بیشتر موها توصیه شده است. در صورتی که می خواهید تاثیرگذاری این محصول بیشتر شود حداقل هفته ای یکبار و برای سه ماه از این روش استفاده نمایید. قبل از استفاده از آب پیاز به عنوان ماسک ضد ریزش تست حساسیت انجام داده تا از بروز هرگونه مشکلات التهابی جلوگیری شود در صورتی که بعد از قرار دادن آب پیاز بر روی پوست بدن خود دچار سوزش خارش یا التهاب شدید نباید از این ماسک استفاده نمایید.

پیاز خام

پیاز خام درست است که بسیار پرکاربرد است اما اگر زمانی وقت درست کردن غذا و پخت و پز را نداشتید با این پیاز داغهای آماده مدت زمان آشپزی را کم تر کنید و به این کار تسریع بخشید. این گونه پیازها را می توانید در ظروف در بسته و یا نایلونهای گره زده شده و بسته به مدت طولانی در فیریزر نگهداری کنید بی آنکه خراب شود. برای آنکه یک پیاز داغ با کیفیت و خوشمزه داشته باشید می توانید پیازها را با کره یا روغن حیوانی سرخ کنید. توجه داشته باشید که اگر می خواهید پیازهای خود را با نایلون فریزر بسته بندی کنید پس از قرار دادن پیازها در نایلون کیسه ی خود را به آرامی فشرده سازید تا هوای اضافی داخل آن خارج گردد و بعد زیپ آن را ببندید و تا جایی که امکان دارد کیسه را صاف بسته بندی کنید.

پیاز کاراملی

پیاز از جمله پیاز کاراملی برای افزایش قدرت باروری در مردان نیز بسیار موثر می باشد و برای تاثیر گزاری بیش تر این امر آب پیاز را با عسل ترکیب می کنند و میل می نمایند. پیاز برای موی سر نیز بسیار زیاد مفید می باشد از جمله برای شوره سر، افزایش رشد مو، حفظ رنگ مو، از بین بردن سفیدی مو، از بین بردن شپش و غیره. از فواید ویژه و ارزنده ی پیاز می توانم به این موارد اشاره کرد که پیاز برای پوست، رفع آکنه، درخشنگی و درمات لکه های پوستی موثر است و خواص ضد پیری نیز دارد و کلی خواص دیگر که با مصرف آن می توانید بهره مند گردید.


 

بازدید: 234




Scroll to Top