• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429839
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۳۸

راه هایی که با آن می توانید به ثروت میلیاردی برسید!

پول یعنی رفاه بیشتر، آرامش، فرصت بیشتر و غیره، اصولا در تفکر ثروت، ناآرامی و عدم امنیت جایگاهی ندارد پس این کـه جمع کردن و خرج کردن آن اغلب همراه اضطراب و احساس ناامنی اسـت را دور بریزید. شما با قرار گرفتن در میان افراد موفق می توانید نتایج مطلوبی را کسب نمایید، در ادامه همراه ما باشید تا در مورد حوزه های سودمند بیشتر بخوانید.

سبد حصیری گلدان

اگر به نحوه دیزاین کردن منازل علاقه ‌مند باشید می ‌دانید که امروزه در سایت حصیر یاب استفاده از سبد حصیری در دیزاین کردن خانه ها بسیار پر طرفدار و ویژه می ‌باشد و افراد زیادی برای تجهیز کردن خانه ‌های مدرن از آنها استفاده می‌ کنند.

د خرید سبد حصیری گلدان که از طرفداران زیادی برخوردار است امروزه افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده است که معمولاً آنها را در کنار خانه ‌ها می ‌گذارند و گلهای مختلفی را درون آنها می ‌کارند تا جلوه و زیبایی خاصی را به خانه‌ ها هدیه بدهند.

استفاده است گلدانهای حصیری آن ‌قدر از جلوه و زیبایی برخوردار است که می ‌تواند هر کسی را مجذوب خود کند.

قبل ‌از این ‌که بخواهیم انواع مختلف سبد گلدان حصیری را مورد بررسی قرار دهیم لازم است تا درباره سبد بافی اطلاعات کافی را بدست بیاوریم.

فرآیند سبد بافی که طی بافندگی مواد اولیه انعطاف ‌پذیر بدست می ‌آید و می ‌تواند سبب تولید انواع سبد، مبلمان، گلدان و غیره بشود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-08T184939.447.jpg

فیروزه

از فیروزه در انواع و اقسام حوزه ها بهره می برد در مدت زمانی نه چندان دور معادن ذغال در بین مردم ارزش خاصی داشت و از آن به عنوان بهرمندی از سوخت استفاده می کردند.

اما بعد از پیدایش استخراج نفت و گاز کم کم استفاده ناچیزی از آن می شود اما معادنی همچون سنگ آهن که در گذشته بسیار مهم به شمار می رفت امروزه نیر از ارزش بالایی در بین مصرف کنندگان آهن برخوردار است.

ایران از معادن بسیار زیادی برخوردار است و تا حد امکان از آن بهره می برد معدن سنگ فیروزه در بین ایرانیان ارزش بالایی داشت.

زیرا از قدیم الیام سنگ ارزشمند و زینتی به حساب می آید. اگر سرچی در گوگل داشته باشید با عنوان مرد نمکی که بالای هزار سال قدمت دارد و به دوره هخامنشیان بر می گردد گردنبد فیروزه ای به گردن دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-08T180806.508.jpg

فویل چسبی

طول این ورقهای فویل چسبی از دو و نیم متر است تا ۵ متر و عرض آن ۶۱ سانتی متر می باشد، از خواص آن قابلیت ضد آب بودن، ضد کپک، ضد گرد و غبار و رطوبت زدایی است.

این ورق را می توان بر روی کاشی و سرامیک و دیوار بچسبانید و از چرب شدن آنها جلوگیری کنید به این صورت که بعد از چرب شدن یک دستمال ساده بکشید و به راحتی تمیز کنید و از چرب شدن و سوختگی دیوار نیز خلاص می شوید.

در طراحی این فویلها نقشهای زیبا و ظریفی استفاده شده است که علاوه بر عایق در برابر آب، حرارت و گرد و خاک تاثیر فوق العاده ای بر روی زیبایی دکوراسیون خانه و آشپزخانه ایجاد خواهد کرد.

با فویل آلومینیومی می توان هر سطوحی را پوشاند و پس از آن به هنگام کثیف شدن به راحتی آن را نظافت کرد همچنین می ‌توانید داخل کابینتها را هم با این فویل بپوشانید و سپس زمان خیلی کوتاهی برای نظافت آشپزخانه پس از آن لازم خواهد شد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2022-12-08T181737.427.jpg


 

بازدید: 243




Scroll to Top