• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429840
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۳۹

ایده ی نابی که من را ثروتمند کرد

ثروتمندان و اغلب افراد در جهان می ‌دانند که پول ضامن خوشبختی نیست، اما زندگی را آسان‌ تر و لذت‌ بخش ‌تر می ‌کند و در مقابل نبود آن موجب بروز مشکلات فراوانی می شود. من نیز از شغل های کارمندی خسته شده بودم و کفاف خرج زندگی ام را نمی داد به همین دلیل با کمی تحقیق و به توصیه دوستانم با اندک سرمایه ای که داشتم کسب و کار نوینی را آغاز کردم و توانستم با روش های ویژه آن را رونق ببخشم و به ثروت فراوانی دست پیدا کنم.

میگو خالدار صادراتی

میگو یکی از بهترین غذاهای دریایی است که امروزه بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفته است. میگو انواع مختلفی دارد که یک نمونه از آن میگوی خالدار و شاه میگو است که البته برای تعدادی قیمت خرید و فروش این ماده غذایی بسیار مهم است تا بتوانند آن را در برنامه غذایی خود بگنجانند که شما می توانید این محصول خوشمزه را با بهترین قیمت از سایت آی میگو خریداری کنید.اما شاید اگر از خواص میگو بیشتر بدانند آن را در سفره خود بیشتر قرار دهند پس تا آخر با ما همراه باشید. میگو یک غذای فوق العاده کم کالری است اما ارزش غذایی زیادی دارد این ماده غذایی هیچ کربوهیدراتی ندارد، نود درصد کالری میگو از پروتئین و بقیه آن از چربی می باشد.

طرز تهیه خرمالو خشک کره ای

امروز قصد داریم در مورد طرز تهیه خرمالو خشک کره ای در هر کشور و همچنین خواص آن مطالب جالبی را برای شما عنوان کرده ایم صحبت کنیم.در کشو کره این میوه را به وسیله شالی بنج در هم گره زده و در مکانی که دارای نور آفتاب کافی بوده قرار داده تا به طور یک نواخت خشک شود. این میوه بعد از گذشت سه هفته کاملا خشک شده و باید حتما در این مدت به آنها سر زده و بعد از خشک شدن در محل خشک و خنک آن را نگهداری نمایید.ارزش غذایی این محصول به این صوت بوده که دارای 44 درصد از حجم آن پروتئین بوده و کربوهیدرات آن 45 درصد و فیبر موجود در آن 15 درصد می باشد و تنها 2 درصد از حجم آن را املاح معدنی تشکیل داده است.

طرز تهیه حلوا ارده با کنجد

یکی از بهترین شیرینی ها و مواد غذایی غنی از قدیم تا به امروزه حلوا است که با موادهای مختلف به خصوص ارده کنجد پخت شده و طرز تهیه حلوا ارده با کنجد متفاوتی دارد که یک طعم خاص و بی نظیر را می گیرد که بهتر است در زمان صبحانه به کودکان خود یک عدد بدهید.کودکان تا بزرگسالان همه در رده های مختلف که در حال درس خواندن هستند، برای یادگیری، تمرکز و ذهن از کنجد خام پوست کنده استفاده کرده و با اضافه کردن مقداری ارده خاصیت آن را بالا بردند.


 

بازدید: 105




Scroll to Top