• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429842
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۲۲:۴۳

از گذشته عبرت گرفتم و آینده ثروت ‌سازی را ساختم

به ‌جای این‌ که در گذشته زندگی کنید و از شکست ‌هایی که خورده اید مأیوس باشید، تلاش کنید تا موفقیت را در آینده تان ایجاد کنید. من نیز از این قانون پیروی کردم و توانستم با تجربه ‌ای که از شکست ‌های قبلی ‌ام کسب کرده بودم. آینده خود را با ورود به حوزه ‌های زیر بسازم و ثروت را در این محصولات به دست آورم. از این‌ رو به افرادی که به این محصولات علاقه ‌مند هستند پیشنهاد می‌ کنم که در ادامه مطلب این محصولات را بشناسند.

کنجد

یکی از محصولات کشاورزی استان گلستان کنجد می باشد و امروزه بازار فروش خوبی را به خود متعلق نموده است. گیاه کنجد گیاهی گلدار از خانواده Pedaliaceae است. این دانه‌ها دارای بالاترین میزان روغن در بین همه دانه‌ها و طعم لطیف و آجیلی هستند که وقتی برای چند دقیقه در دمای پایین برشته شوند، مشخص ‌تر می‌شود. این دانه ها را می توان به صورت خام یا خشک و یا حتی به عنوان تنقلات بو داده مصرف کرد. آنها به عنوان یک ماده در چندین غذا استفاده می شوند. دانه ‌های کنجد برشته شده خشک را با زیتون آسیاب می‌کنند و به خمیر قهوه‌ای روشن و نازک تبدیل می‌شوند که به نام «تاهینی» شناخته می‌شود، که یک دیپ محبوب خاورمیانه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول پیشنهاد می کنیم به سایت آی سند مراجعه بفرمایید.

صادرات سیب زمینی

صادرات سیب زمینی جزء یکی از سودآورترین صادرات ها می باشد. سیب زمینی از جمله محصولات پرمصرفی است که در ایران نیز کشت می‌شود. صادرات این محصول همواره می‌تواند سودآوری بالایی برای کشاورزان و بازرگانان داشته باشد. در تمام دنیا کشورهای زیادی در زمینه صادرات سیب زمینی فعالیت می‌کنند. هلند، آمریکا و بلغارستان از بزرگ‌ترین کشورهای صادرکننده سیب زمینی در دنیا هستند. ایران ظرفیت‌های مناسبی برای کشت و تولید این محصول دارد و با رعایت اصول و قوانین صادرات می‌تواند به قطب مهمی برای تولید این محصول در دنیا تبدیل شود.

صادرات به روسیه

درست است که صادرات به روسیه بسیار سودآور می باشد اما سختی هایی نیز در این راه وجود دارد چرا که ارتباط گیری با روس ها کار آسانی نیست و شرکت های روسی به سختی به مکاتبات و مکالمات طرف های خارجی پاسخ می دهند. روسها ترجیح می دهند تا با شرکتهای محلی (روس) معامله کنند که، نه شرکتهای خارجی، به طوری که شرکت طرف قراردادشان، خودش زحمت حمل و ترخیص و وارات با بکشد و آنها فقط داخلی (به روبل) خرید کنند.


 

بازدید: 106




Scroll to Top