• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429845
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۹:۳۸

چطور مانند آهن ربا پول و ثروت را جذب می کنم

برای جذب ثروت و پول لازم است هوش مالی بالایی داشته باشید، من توانستم با تقویت این ویژگی حوزه های پولساز را تشخیص داده و شروع به فعالیت در آنها نمایم که نتیجه این کار رسیدن به ثروت و موفقیتی بی نظیر بود و در ادامه پولساز ترین حوزه های کنونی را بررسی خواهیم کرد.

چراغ قوه پلیسی

بندهایی که در چراغ قوه پلیسی به کار گرفته می شود معمولا از جنس چرم خام، پلاستیک و یا نخی بوده که می تواند با قرار دادن آنها به دور دست از شکستن آنها جلوگیری کرد.اگر خاطرتان باشد چراغ قوه های قدیمی از باتریهای قلمی جدا شونده استفاده می کردند که زمان کار کردن آنها بسیار کم بود و شما مجبور می شدید که باتری را تعویض کنید. خوشبختانه با گذر زمان در بسیاری از چراغ قوه های جدید از درگاه USB و تایپ سی بهره گرفته شده است تا در سریع ترین زمان ممکن شارژ شده و زمان بیشتری بتوان از آنها استفاده کرد.باید دقت داشته باشید که لامپی که برای چراغ قوه ها استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میزان مصرف آن بسیار پایین باشد.

چراغ قوه

در حال حاضر انواع متعددی از چراغ قوه ها در بازار وجود دارد مانند چراغ قوه معمولی، چراغ قوه پلیسی و نوع معمولی آن برای رفتن به سفر مناسب نمی باشد.چراغ قوه های پلیسی برای دید بیشتر در شب و مواقعی که می خواهند جسمی را در فاصله چند کیلومتری مشاهده نمایند.این نوع قابلیت بسیار بالایی دارد و برخی از آنها شدت نور بالا، کیفیت زوم و قیمت گرانتری دارند که شما می توانید در هر نوع منطقه آب و هوایی از این محصول استفاده کنید بدون اینکه مشکلی برای باتری آن به وجود بیاید.نوع دیگر چراغ قوه های پیشانی هستند که بسیار حرفه ای عمل می کنند و شما برای استفاده از آن باید متناسب با موقعیتی که مورد استفاده قرار می گیرد از آن استفاده نمایید.

جیوه در پنکه قدیمی

جیوه قرمز در چه وسایلی به کار رفته؟ جیوه به دلیل داشتن رسانای گرمای پایینی که نسبت به دیگر فلزات دارد، در زمان قدیم در بسیاری از لوازم الکترونکی مانند جیوه در پنکه قدیمی مورد استفاده می شد.مثلا در ساختن تلفن های قدیمی و تلویزیون ها، این فلز به کار رفته است. البته بعد از این که متوجه سمی بودن فلز جیوه شده اند میزان استفاده کردن آن بسیار کم شده است و دیگر فلزات را جایگزین این فلز کردند.امروزه احتمال هایی مبنی بر این که پنکه قدیمی جیوه دار وجود دارد مطرح است، اما هنوز دلیل علمی استفاده از آن مشخص نیست. فلز جیوه یا سیماب جیوه قرمز در بعضی تلفن های قدیمی نیز به کار برده می شد نیکل، مس، لیتیوم، کبالت و بعضی فلزات دیگیری هستند که در بعضی از آن لوازم قدیمی و از کار افتاده وجود دارد.


 

بازدید: 197




Scroll to Top