• چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: 429851
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۰

ترشی کلید در های ثروت زندگی ام شد

زمانی که فعالیت خود را در خصوص تولید انواع مختلفی از ترشی آغاز کردم و سپس محصولاتم را در ابتدا در شهر خود و سپس سایر شهر های ایران ارسال کردم درهای ثروتمندی یکی پس از دیگری به رویم باز شد. جهت آشنایی کامل تر با محصولات تولید شده توسط بنده در ادامه با ما همراه باشید.

ترشی لیته بادمجان خانگی

از مشخصات ترشی لیته بادمجان خانگی این است که بادمجان به صورت کامل و بدون کنده شدن پوست در آن به کار رفته است.این عامل موجب آن شده است که خواص پوست بادمجان نیز در ترشی موجود باشد.ترشی های لیته در بازار هستند که به هیچ عنوان سیر نداشته و برای افرادی که دچار بیماری های مانند آسم هستند بسیار عالی بوده و این افراد به راحتی می توانند از این نمونه ترشی لیته استفاده می کنند.به همین دلیل نگرانی از بابت تنگی نفس در دل خود راه ندهند.به این صورت در کنار سلامتی که مهمترین عنصر برای انسان به حساب می آید می توانند از یک نمونه ترشی بسیار خوشمزه در کنار غذا های خود استفاده کنند و آن را نوش جان فرمایند.

ترشی هفت بیجار خانگی

مهم ترین مشخصات ترشی هفت بیجار خانگی مواد تشکیل دهنده ی آن می باشد که شامل هفت میوه، هفت ادویه و هفت نوع سبزی است که در نهایت این ترشی به هفت بیجار معروف شده است. این ترشی لذیذ و دوست داشتنی ممکن است در هر استانی به یک شکل درست شود و کمی با هم متفاوت باشند.در بین انواع ترشی ها، ترشی هفت بیجار گیلانی که یکی از معروف ترین و محبوب ترین ترشی ها است، در بین مردم از محبوبیت بیشتری برخوردار است.قیمت این ترشی در بازه زمانی 21 آبان 1401 برای یک شیشه یک کیلویی حدود 60٫000 تومان است که می توانید آن را در انواع خانگی و صنعتی خریداری کنید.

سیر ترشی یک ساله

مشخصات سیر ترشی یک ساله یکی از نکات قابل توجه است.کیفیت بر اساس عوامل گوناگونی مشخص می ‌شود.یکی از اصلی ترین آن ها مدت زمان ماندگاری آن می باشد. از طرفی نیز توجه به رنگ، عطر و طعم آن نیز اهمیت دارد.همان گونه که می دانید سیر ترشی در دو نمونه خانگی و صنعتی در بازار مشاهده می گردد.افراد می توانند متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را خریداری کنند.بنابراین طبیعی است که قیمت این محصولات نیز با هم متفاوت باشد.سیر ترشی در دو نمونه بسته بندی شده و فله ای عرضه می گردد.معمولا نمونه بسته بندی شده آن از قیمت بالا تری برخوردار است.


 

بازدید: 200




Scroll to Top