• شنبه, ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: 429853
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ۲۰:۰۲

بر ترس‌ هایم غلبه کردم و درآمد دلاری را به دست آوردم

برای شروع هر کاری یکسری ترس ‌ها و استرس ها وجود دارد اما من توانستم با غلبه بر ترس‌ ها یم و با ریسک ‌پذیری گام تازه ‌ای را در کسب و کارم ایجاد کنم و در با تجارت در زمینه ‌های زیر توانستم به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم. جهت ایده گرفتن از این محصولات پیشنهاد می کنم که در ادامه مقاله با من همراه باشید.

الکل سفید طبی

ویژگی های الکل سفید طبی به همراه قیمت فوق العاده آن سبب شده است تا این نوع الکل نسبت به دیگر مدل های مختلفی که موجود است، متقاضیان زیادی برای خرید داشته باشد. الکل سفید طبی از نمونه الکل های با گرید طبی اتانول است که رنگ آن کاملا سفید بوده و در داروخانه ها نیز به فروش می رسد. عمده کاربرد این محصول برای ضدعفونی کردن است و این نوع الکل ها برای نوشیدن مناسب نیستند و سبب مسمومیت و آسیب های جدی به بدن می شوند. از الکل سفید می توان برای کاهش التهابات پوستی استفاده نمود. این محصولی بسیار قدرتمند است، بنابراین نباید آن را در تماس با چشم قرار داد، بلعید یا روی غشاهای مخاطی مالید، در صورت تماس، می تواند باعث تحریک شدید شود، اگر به طور تصادفی با چشم تماس پیدا کرد. باید چند دقیقه با آب فراوان شسته شود، اگر فرد از لنزهای تماسی استفاده می کند، باید آنها را قبل از شستشو خارج کند، به طور معمول، سوزش پس از این شستشو محو می شود، در صورت تداوم، باید با پزشک مشورت کنید.

الکل صنعتی 20 لیتری

برای تولید محصول الکل صنعتی 20 لیتری با مشخصات عالی در ایران از روش سنتز گازهای طبیعی که از قبل سولفور زدایی شدن و به اصطلاح به آن، گاز شیرین می گویند، استفاده می شود. علت انتخاب این روش را می توان وجود در دسترس دانست که پتروشیمی های تولید کننده با خیال راحت از این خوراک سبک نهایت استفاده را ببرند. کارهای تولید الکل متانول صنعتی بر عهده شرکت های پتروشیمی شیراز، مرجان، کاوه، زاگرس، خارک، فناوران و همچنین خارک می باشند.

الکل متانول در ایران

در رابطه با خرید الکل متانول در ایران می توان گفت هنگامی که خرید شما قطعی شد پس از چند روز و در تاریخ مشخص می توانید نسبت به تحویل الکل با راننده خود هماهنگ کنید تا کار بارگیری انجام شود. توجه کنید که دادن نام و نام خانوادگی راننده به همراه کد ملی و شمراه پلاک ماشین به پتروشیمی الزامی است تا مجوز ورود به داخل واحد برای آن صادر شود. برای تهیه این محصول زمانی که شرایط را برای فروشنده مشخص کردید او می تواند بهترین قیمت فروش را تقدیم شما کند که برای این کار یک پیش فاکتور صادر خواهد کرد.


 

بازدید: 219




Scroll to Top