• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429860
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۵

چطور فقر را از خود دور کنیم؟

شما می توانید با ورود به دنیای دستگاه ساکشن یکبار برای همیشه از دست فقر و بی پولی رهایی پیدا کنید و دیگر نگران آینده ی خود نباشید زیرا این دستگاه ها بازار مناسبی در ایران و خارج کشور دارد من با همین حوزه توانستم ثروتمند شوم.

دستگاه ساکشن دیواری

دستگاه ساکشن دیواری ، دستگاهی که توسط پمپ مکش و با ایجاد خلاء باعث ایجاد فشار منفی شده و هوا و مایعات را به درون می‌کشد. این دستگاه برای جمع‌آوری ترشحات و خون آبه‌ها در ناحیه جراحی برای دادن دید بهتر، مورد استفاده قرار می‌گیرد. و به عبارت دیگر از این وسیله برای خارج کردن مایعات مترشحه از شکاف ایجاد شده برای جراحی ها و نیز هر جا که حجم مایعات خارج شده از بدن بیمار بالا باشد ، استفاده می شود و به همین دلیل این وسیله از آلوده ترین تجهیزات مورد استفاده در مراکز درمانی است.

دستگاه ساکشن دو شیشه

دستگاه ساکشن دو شیشه بلند Yuwell دستگاهی است که به وسیله ی یک پمپ مکش و با ایجاد خلاء باعث ایجاد فشار منفی در لوله های خود شده و هوا و مایعات را به درون  خود می ‌کشد و بیشتر وظیفه ی این دستگاه ساکشن تمیز کردن محل ترشحات و خون ابه ‌ها در نواحی مورد جراحی مورد استفاده ی پزشکان و دستیاران آن ها قرار می‌گیرد. این دستگاه مکش موارد استفاده ی متنوعی دارد که می توان چند مورد را یاد آور شد، به عنوان مثال دستگاه ساکشن دو شیشه بلند Yuwell  وظیفه دارد تا راه هوایی یا همان تنفس بیمار را باز نماید و در هنگام عمل خدای نکرده به علت خون ریزی، مجرای تنفسی بیمار بسته نشود.

دستگاه ساکشن دندانپزشکی

حتماً تا به حال گذارتان به دندانپزشکی افتاده است و یا حتی ممکن است تحت عمل جراحی دندان هم قرار گرفته باشید. در این صورت حتماً به خاطر دارید که همیشه پزشک یک لوله ی مکنده در داخل دهان شما قرار می دهد تا آب و ضایعات اضافی داخل دهان شما را به بیرون از آن منتقل کند. تا از یک عمل جراحی سالم و مطمئن برخوردار باشید. در این پست آوادنتال قصد دارد تا با شما در مورد همین دستگاه مکنده یا به عبارت بهتر کاربرد دستگاه ساکشن دندانپزشکی  صحبت کند. شما چه به عنوان یک نفر مراجعه کننده به مطب دندانپزشکی و چه به عنوان متخصصی که قصد خرید این دستگاه را دارید، بهتر است این پست را تا انتها با دقت مطالعه کنید. البته بعد از این کار بهتر است برای کسب اطمینان بیشتر از هزینه‌ی مورد نیاز، به صفحه ی قیمت ساکشن دندانپزشکی در سایت اوادنتال مراجعه کنید. تا یک دستگاه با امکانات و قیمت مناسب تهیه کنید.


 

بازدید: 229




Scroll to Top