• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429861
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۱۸

خرما به من قدرت و ثروت داد

نگذارید ترس از باختن بیشتر از هیجانِ پیروزی باشد. طعم پیروزی را با هیچ چیز نمیتوان مقایسه کرد. یکی از راه هایی که شما می توانید از یک کسبه ساده به یک فرد ثروتمند تبدیل شوید، این است که در کسب و کار خود تغییر ایجاد کنید. تغییری به بزرگی یک تجارت. اگر میخواهید ثروتمند شوید باید گام های بزرگی به سمت موفقیت و ثروت بردارید.

خرما مضافتی سراوان

مراکز فروش خرمای مضافتی در سراوان، این محصول با کیفیت را به صورت عمده به فروش می رسانند، ظاهر زیبا، طعم دلپذیر و خواص بی نظیر خرما مضافتی شهرت جهانی دارد.خرما مضافتی سراوان اغلب ما را به یاد ماه رمضان می اندازد.به دلیل طعم خوب و انرژی زایی که این محصول دارد، در وعده های ماه رمضان مصرف می شود تا انرژی روزانه روزه داران را تامین کند.ما برای مهمانی ها، در کنار چای و نوشیدنی های دیگر از انواع خرما استفاده می کنیم اما فقط رطب سراوان است که در سفره های افطار روزه داران پیدا می شود. خرما مضافتی ویژگی های منحصر به فردی دارد که توجه مصرف کنندگان زیادی را به خود جلب کرده است.شرکتهای مختلفی خرما را بسته بندی و به بازار ارائه می دهند خرما مضافتی درجه یک رایان 600 گرمی ساغر با توجه به نیاز بازار بسته بندی و به فروش می رسد این میوه در کشورهایی مانند عربستان، یمن، عراق، ایران و تقریبا آسیای جنوبی می باشد.

خرما مغزدار شکلاتی تحفه

حال اگر خرما همراه با مغزیجات و شکلات هم مخلوط شود هم مزه و هم خاصیت آن چند برابر می شود. کمتر کسی است که که از طعم شکلات و خرما بدش بیاید.ترکیب این دو در خرما مغزدار شکلاتی تحفه به همراه وجود برخی از انواع مغزها می تواند یک مکمل کامل و سیر کننده در طول روز محسوب شود بسیاری از ورزشکاران از خرما شکلاتی دارای مغزیجات قبل از شروع تمرینهای روزانه برای بالا بردن سطح انرژی خود استفاده می کنند.فلانوئید به سلامت قلب و عروق هم بسیار کمک می کند. وجود فلانوئید به عنوان یک ترکیب شیمیایی در شکلات علت این امر می باشد.

خرمای زاهدی در تهران

لازم به ذکر است بهتر است هنگام خرید آنلاین خرمای زاهدی در تهران از طریق فروشگاه های اینترنتی به نکات مهمی توجه شود که شامل:توجه به قوانین و مقررات فروشگاه مورد نظرتوجه و دقت به نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاهتوجه کردن به شرکت تولید کننده محصول و برند معتبر آنتوجه کردن به علائم درج شده بر روی بسته بندی و قیمت آنتوجه به تاریخ تولید و انقضاء، پروانه تولید، پروانه بهداشتی محصولدقت و توجه به پروانه بهره برداری، سری ساخت و وزن خالص محصول و دیگر مواردتوجه به تضمین کیفیت و تضمین برگشت محصول در صورت عدم رضایت مشتری از آن


 

بازدید: 178




Scroll to Top