• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429868
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ۲۳:۵۱

رفاه مالی زندگی ‌ام را با یک محصول طلایی بدست آوردم

زمانی ‌که در بین مشاغل سودآور و ثروت ساز نگاه کنید، متوجه خواهید شد که تجارت و و خرید و فروش محصولات یکی از بهترین گزینه‌ ها برای ثروتمند شدن می ‌باشد. چرا که اکثر ثروتمندان دنیا به کار تجارت مشغول هستند و من نیز با محصول دستگاه فتوکپی توانستم توانایی‌ ها و مهارت ‌های خود را در این زمینه افزایش دهم و با ارائه محصولات مرغوب جایگاه خوبی را در بازار کسب کردم که در نهایت به ثروت بالایی در این مسیر رسیدم. در این ‌جا فرصتی پیش ‌آمده است تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.  

دستگاه فتوکپی استوک

از مشخصات دستگاه فتوکپی استوک توانایی چاپ رنگی و سیاه سفید است، این دستگاه علاوه بر کارتریج رنگ تونر همزمان چهار کارتریج دیگر نیز دارد، که تشکیل دهنده چهار رنگ اصلی هستند. یشترین استفاده از دستگاه فتوکپی رنگی در سازمان‌های تجاری بزرگ است. علاوه بر این دستگاه‌های کپی شبکه و چند منظوره نیز وجود دارند. یکی از جدیدترین انواع دستگاه فتوکپی استوک از برند های ایرانی است که قابلیت‌های بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و یکی از بهترین مدل‌های امسال است.

دستگاه فتوکپی اچ پی

دستگاه فتوکپی اچ پی یکی از پر طرفدارترین انواع این محصول می باشد. دستگاه فتوکپی دستگاهی است که به سرعت و با قیمت پایین از برگه ها و عکس ها کپی می گیرد. اکثر دستگاه های فتوکپی فعلی از تکنولوژی ای به نام Xerography استفاده می کنند. این فرایند خشک از بارهای الکترواستاتیک بر روی یک نورگیر حساس به نور استفاده می کند تا ابتدا ذرات تونر (پودر) را بر روی کاغذ به شکل تصویر ایجاد کند. سپس حرارت، فشار یا ترکیبی از آن دو استفاده می شود تا تونر بر روی کاغذ حک شود. (دستگاه فتوکپی می تواند از فناوری های دیگر مانند جت جوهر استفاده کند، اما Xerography برای کپی در ادارات استاندارد است)، نسخه های پیشین شامل دستگاه نسخه برداری Gestetner، در سال 1881 توسط دیوید جستتنر اختراع شد.

دستگاه فتوکپی اداری

برای خرید بهترین دستگاه فتوکپی اداری لازم است تا در ابتدا برند تولید کننده را مشخص کرده و در میان مدل های مختلف آن به انتخاب کارآمدترین نمونه بپردازید. سایت های اینترنتی معتبر می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند زیرا مشخصات فنی کاملی از هر مدل دستگاه را همراه با قیمت روز آن به مشتری ارائه می دهند. در این حالت امکان مقایسه راحت تر چندین مدل از دستگاه فتوکپی اداری با یکدیگر مهیا شده و مشتری با دید بازتری به خرید می پردازد.

.


 

بازدید: 283




Scroll to Top