• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429874
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۱ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۵۶

دانه های کوچکی که مرزهای ثروت زندگی ام را جا به جا کرد

زمانی که صحبت از محصولات سودآور می شود، بلافاصله به ذهن من محصول سیاه دانه خطور می کند، زیرا این دانه های کوچک موجب معجزه در زندگی من شد و من با فعالیت در این زمینه توانستم به طور معجزه آسایی ثروت خود را چند برابر کنم.

سیاه دانه کیلویی

نگهداری سیاه دانه کیلویی بسیار مهم می باشد به طوری که اگر این دانه ها در محیطی کاملاً خشک، خنک و به دور از نور خورشید باشد، مدت زمان نگهداری آن می ‌تواند طولانی ‌تر از حالت عادی باشد. قیمت سیاه دانه کیلویی در بازار آن چندان متفاوت نیست و دارای ثبات قیمت خوبی می باشد. برای خرید سیاه دانه بهتر است آن را به صورت کیلویی خریداری کنید تا قیمت آن برای شما مقرون به صرفه تر تمام شود. قیمت سیاه دانه ایرانی عمده هر کیلو از ۶۵۰۰۰ هزار تومان به بالاست. شما همراه گرامی می توانید برای اطلاع دقیق تر از قیمت روز سیاه دانه با کارشناسان ما ارتباط بگیرید. پاسخ به ۲ سوال درباره سیاه دانه کیلویی به این شرح می باشد. ۱: خاستگاه اصلی سیاه دانه کدام منطقه است؟ جنوب غربی آسیا و مدیترانه ۲: شرایط نگهداری سیاه دانه پودر شده چیست؟ در محیطی کاملاً خشک، خنک و به دور از نور خورشید.

سیاه دانه فله

لازم به ذکراست که قیمت سیاه دانه فله نسبت به بسته بندی این محصول ارزانتر می باشد. این محصول را از عطاری می توانید تهیه کنید. قبل از خرید سیاه دانه اطلاعات را کسب کنید تا محصول تقلبی تهیه نکنید زیرا اصل بودن کالا فقط برای بدن مفید است. از فروشنده سوال فرمایید که ساخته چه کشوری است و برچسب استاندارد داشته باشد. یکی از روش های شناسایی سیاه دانه این است که استشمام کنید اگر بوی تند و تلخی نداشت خریداری نکنید. قیمت سیاه دانه فله از سایر محصولات گران تر است.

سیاه دانه هندی

سیاه دانه هندی یکی از انواع سیاه دانه می باشد. تحقیقات نشان می‌ دهد که مصرف گیاهِ سیاه دانه از طریق دهان، باعث درمان سرفه، خس‌خس سینه و بهبود عملکرد ریه در افراد مبتلا به آسم می‌ شود. با این‌ حال ممکن است این گیاه به ‌اندازه داروهای تئوفیلین (Theophylline) و سالبوتامول (Albuterol) مؤثر نباشد. یکی از خواص روغن سیاه دانه، درمان تب یونجه است. تحقیقات نشان می‌دهد که ویتامین E، بتاکاروتن و بیوتین (Carotene – Biotin) ممکن است علائم آلرژی را در افراد مبتلا به تب یونجه بهبود بخشد. مصرف خوراکی این گیاه در هر هشت ساعت به مدت چهار هفته، تعداد حملات تشنج را در کودکان مبتلا به صرع کاهش می ‌دهد.


 

بازدید: 260




Scroll to Top