• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429876
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۲ دی ۱۴۰۱ ۱۷:۵۹

شکست بخشی از فرایند موفقیت برای من بود

شکست چیز بدی نیست. بخشی از روند رسیدن به موفقیت است. اغلب افراد میلیاردر در ابتدا چندین بار شکست خوردند و از اشتباهات خود برای بهتر شدن درس گرفتند و در نهایت به ثروتمند ترین افراد جامعه تبدیل شده اند. محصولی که من را موفقیت و ثروت رساند حبوبات بود که در ادامه به آن می پردازیم.

نخود لوبیا سفید

در کشورمان غذاهای سنتی طرفداران فراوانی را به خود اختصاص داده است که از جمله این غذاها غذای بی نظیر آبگوشت است که برای تهیه آن به نخود احتیاج داریم و به دلیل مصرف بالای این غذا نخود لوبیا سفید آن بهتر است به صورت فله تهیه کرد.

قیمت نخود آبگوشتی فله ریز مناسب‌تر از قیمت نخود کیلویی و 900 گرمی است البته در بازار انواع مختلف نخود آبگوشتی موجود است که برای خرید اول باید نوع نخود مورد نظرمان را تعیین کنید و سپس اقدام به خرید کنیم نخود در شهرهای مختلف تولید می شود که سایز آن نخودها با هم متفاوت و یکدست بودن محصول نیز نکته مهمی است که باید به آن توجه شود.

اگر نخودی یک دست با سایزهای مناسب بخواهید تهیه کنید اولین گزینه نخود کرمانشاه هست ولی در کنار این نخود، نخود روس نیز طرفداران بسیاری دارد و قیمت مناسب تری که می توان هر یک از این دو نوع نخود را تهیه کرد و از خواص بی شمار آن بهره برد.

.

عدس سبز دانه

پیشتر گفتیم که حبوبات از جمله عدس سبز دانه از محصولاتی هستند که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند و این دانه های لذیذ و مفید به نوعی جزء زندگی بشریت خصوصا ما ایرانیان شده است.

حبوبات شامل مجموعه ی بزرگی هستند که دارای زیر شاخه های مختلفی می باشند و همگی آنها برای ما انسانها مفید و باارزشند و شایان ذکر است که حبوبات دانه هایی بدون چربی و کلسترول هستندکه برای بدن بسیار مفید می باشند.

ازبین این حبوبات عدس گیاهی است مانند همه ی افراد خانواده اش دارای خواصی با ارزش و بی نظیر می باشند که همه ی ما بر این موضوع واقفیم.

عدس دارای خواص وویژگیهای منحصربه فردمی باشدکه ما دراینجا به چکیده ای ازیافته هایمان اشاره می کنیم.

عدس دارای فیبر زیادی است و این فیبر شما را از بیماریهای قلبی عروقی درامان نگه می دارد.

.

لوبیا قرمز کپسولی

شما با خرید لوبیا قرمز کپسولی غذاهای متنوع و بسیار خوشمزه ای را می توانید درست کنید که یکی از آنها یک قورمه سبزی خوشمزه و پر خاصیت می باشد که نیاز به یک لوبیا درجه یک دارد.

ما برای خرید بهترین مدل های این محصول می‌ توانیم به شما لوبیا قرمز کپسولی را معرفی کنیم که ۲۸ آمپر خواست با ارزش غذایی بسیار بالا می باشد که می تواند برای سلامتی بدن بسیار مفید باشد.

شما می توانید به راحتی از این هست غذاهای خوشمزه خوش طعم و پرخاصیت تهیه نمایید.

.


 

بازدید: 151




Scroll to Top