• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429878
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۲ دی ۱۴۰۱ ۱۸:۰۱

با عرقیجات به خواسته های مادی ام رسیدم

بنده از همان نوجوانی بلند پرواز بودم و خواسته های زیادی در سر داشتم که برای رسیدن به آنها ابتدا باید به کسب درآمد می رسیدم و پولدار می شدم، از همین رو تصمیم گرفتم تا برای کسب درآمد و مستقل شدن یک کسب و کار خانگی راه اندازی کنم و این شد که به تولید انواع عرقیجات مشغول شدم و با کسب درآمد از این راه خواسته های مادی ام را به دست آوردم.

عرق کاسنی خانگی

در ادامه مطلب قصد داریم در مورد عرق کاسنی خانگی صحبت کنیم که با وجود مشتریان بسیار شرایط برای تولید عمده آن ها در شهر های مختلف فراهم می آید.

می دانیم که هر چه فراوانی این گیاه در منطقه بیشتر باشد تولیدات آن ها به صورت کلی امکان پذیر می شود و دسترسی به این محصولات آسان تر می گردد.

در مورد تولید عرق کاسنی اگر بخواهیم صحبت کنیم به دو شکل خانگی و صنعتی امکان پذیر می باشد و این عامل در سطح کیفی آن ها تاثیر زیادی می گذارد.

عرق کاسنی خانگی در بازار ایرانی دارای جایگاه ویژه ای می باشد و باید گفت در خطوط تولید آن ها نکات بهداشتی به طور کامل رعایت می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (32) (9).jpg

عرق نعنا خانگی

همچنین عرق نعنا خانگی کوهی به دلیل گیاهی بودن، فیبر بالایی دارد که معده درد ناشی از یبوست یا سوء هاضمه را تسکین می دهد. عطر و مواد و روغن معطر موجود در عرق نعناع با فعال کردن غدد بزاقی در دهان و تحریک آنزیم های گوارشی به گوارش کمک می کند.

نعناع توانایی افزایش ترشح و گردش صفرا را دارد که این مسئله به تسریع فرآیند گوارش کمک می کند. تمام عرق های گیاهی از جمله عرق نعناع خاصیت کاهش وزن دارند زیرا برگ نعناع حاوی فیبر رژیمی است و موجب ایجاد حس سیری در فرد می شود.

افرادی که تمایل دارند وزن خود را کاهش دهند، یک ربع قبل و بعد از مصرف غذا ، نصف استکان عرق نعناع مصرف کنند چرا که مصرف نعناع، میزان چربی سازی را در بدن کاهش می دهد. این گیاه معجزه بخش برای درمان ترک و درد نوک سینه به ویژه برای مادرانی که نخستین تجربه شیردهی را دارند بسیار موثر است. عرق نعنای حاوی منتول برای درمان مشکلات تنفسی مانند مشکلات ناشی از احتقان و التهاب مفید است.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (32) (10).jpg

عرق دارچین یک لیتری

عرق دارچین یک لیتری موجب سلامتی قلب می شود، از دیگر خواص دارچین و بهترین خواصش،می توان به کاهش تری گلیسیرید و کاهش فشار خون، نام برد.

این خاصیت از بروز بیماریهای قلبی جلوگیری می کند.

فشار خون بالا می تواند باعث بروز سکته ی قلبی شود و همچنین جمع شدن چربی در رگ، موجب بروز حمله های قلبی می شود.

یکی دیگر از خواص عرق دارچین، از صدمه زدن به قلب جلوگیری می کند و می تواند سبب افزایش گردش خون در بدن و بهبود عملکرد قلب می شود.

با عرق دارچین مشکلات گوارشی هم درمان می شود، مصرف عرق دارچین باعث بهبود عملکرد معده می شود.

از خواص دیگر عرق دارچین، کمک به هضم غذا است عرق دارچین، باعث گرمی معده می شود و سردی معده را درمان می کند و مانع از بروز نفخ و سو هاضمه می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\logo (32) (11).jpg


 

بازدید: 213




Scroll to Top