• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429889
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۱ ۱۶:۵۲

کود معجزه ای بود که ریشه ثروتم را تقویت کرد

ثروت نیز از مبالغ جزئی به وجود می آید و رشد می کند بنابراین اگر سرمایه ی زیادی برای شروع کار جدید ندارید نا امید نشوید و همانند من در زمنیه ی تجارت نوین فعالیت کنید. فعالیت در این حوزه موجب می شود با پول مشتری کسب و کارتان را ارتقا بدهید و به درآمد و ثروت فراوانی برسید.

کود شیمیایی سیاه برای گندم

استفاده از کود شیمیایی سیاه برای گندم در گلدان، ابتدا باید نیاز خاک خود را اندازه گیری کنید، زیرا کوددهی گیاه باید به گونه ای انجام شود که گیاه بتواند از تمام مواد مغذی استفاده کند.

این کود می تواند تاثیر مثبتی بر شاخ و برگ گیاه داشته باشد و به رشد شاخه ها و ریشه های گیاه کمک کند. بنابراین می توانید با اطمینان از آن برای تولید محصولات بیشتر و حذف عوامل مضر استفاده کنید. کود شیمیایی سیاه زمانی باید به خاک ریخته شود که به راحتی جذب خاک شود.

کود شیمیایی سیاه برای گندم بسیار مناسب و کاربردی است و به دلیل کاربرد بسیارش خرید آن مدام در حال افزایش است زیرا این کود برای مدت طولانی در خاک باقی می ماند و گیاهان تا سالیان طولانی دوام می آورند. توجه داشته باشید که بیشتر کود های شیمیایی سیاه معمولاً قبل از کاشت باید به خاک اضافه شوند.

کود شیمیایی سیاه برای گندم

کود نیتروژن گوگردی

درصد ترکیب نیتروژن و گوگرد در این کود متفاوت بوده و ممکن است بالا و پایین باشد. این مقدار بر روی بسته بندی کود نیتروژن گوگردی درج شده تا خریدار در زمان انتخاب بتواند با توجه به نوع محصولی که در زمین کشاورزی خود کاشته یا نوع گیاه کود مناسب را انتخاب نماید.

برای مثال، گیاه کلزا که دانه های روغنی آن برای روغن گیری و تولید روغن گیاهی خوراکی مورد استفاده قرار می گیرد برای رشد بهتر و تغذیه مناسبتر به این کود نیازمند است.کود نیتروژن گوگردی گوگرد دار را قبل یا در حین کاشت به این گیاه اضافه می کنند.کلزا گوگرد موجود در این کود را به صورت سولفات دریافت می کند. این نکته را بدانید که اضافه کردن درست، به موقع و اصولی کود می تواند رشد گیاه به خصوص غلافهای آن را بهبود بخشد.

کود نیتروژن گوگردی

کود نیترات کلسیم جنوبگان

وقتی کلسیم در خاک موجود باشد دیواره سلولی گیاه هم به کلسیم نیاز دارد، با در دسترس بودن این ماده معدنی که در کود نیترات کلسیم جنوبگان موجود است، گیاه مورد نظر در برابر آفات و حشرات مقاوم می شود.این عوامل نمی توانند گیاه را از بین ببرند. با این تفاسیر وجود این کود در خاک یک نیاز اساسی محسوب می شود که کشاورز با اضافه کردن آن به خاک نیاز را برطرف می کند.

لازم است بدانید که در ترکیبات این کود نیتروژن نیز وجود دارد که می توانند تامین کننده اسید آمینه و کلروفیل خاک باشد. مواد ذکر شده به شکل گرانول و محلول در آب می باشد که معمولا به صورت عمده مورد داد و ستد قرار می گیرد.

کود نیترات کلسیم جنوبگان


بازدید: 265




Scroll to Top