• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429892
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۷ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۳۳

با مشکلات مبارزه کردم و ثروت را بدست آوردم

چه در کسب و کار و چه در زندگی، بزرگ ترین گناه ناامیدی است. افرادی که سریع ناامید می شوند، نمیتوانند در کار خود پیشرفت کنند. اما افرادی که با تلاش و پشتکار در کسب و کار خود پیش میروند، میتوانند به موفقیت برسند و ثروتمند شوند. من در ادامه میخواهم راه رسیدن به موفقیت و ثروت را برای شما هموار کنم. تا پایان با من همراه باشید.

فوم بتن ساختمانی

فوم بتن ساختمانی چیست؟ آب، سیمان، فوم کفزا (ماده ای شیمیایی و یا بر پایه پروتئین حیوانی از شاخ یا سم حیوانات) و ماسه بادی یا ماسه نرم تشکیل می شود.

یکی از بهترین بتن های ویژه فوم بتن ساختمانی در صنعت ساختمان سازی است که نسبت به بتن های معمولی دارای وزن سبک تری می باشد.

فوم بتن، بتنی فوق العاده سبک است که در مواد اولیه تشکیل دهنده آن علاوه بر سیمان، آب و ماسه، فوم نیز برای سبک سازی به آن تزریق می شود.

فوم بتن از اصلی ترین مصالح ساختمان به شمار می آید و هیچ ماده دانه درشتی در ترکیب خود ندارد همین امر سبب شده تا ظاهری یکنواخت داشته باشد و بتوان از آن به عنوان پوششی بر روی تاسیسات ساختمان استفاده کرد.

فوم بتن ساختمانی

فوم یونولیت سقفی

فوم یونولیت سقفی یکی از مصالح بسیار پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی است، از این رو برای محافظت و افزایش مقاومت سقف و دیوارهای ساختمان و سازه از آن استفاده می شود.

امروزه فوم یونولیت سقفی در سطح کشور با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از مواد اولیه درجه یک و مرغوب در حال تولید است.

فوم یونولیت سقفی در ازای کیفیت بسیار بالایی که دارد از قیمت مناسبی است.

از این رو بازار خرید و فروش این محصول بسیار پر رونق است، بنابراین بهترین مصالح برای مقاوم سازی سقف و دیوار این محصول مرغوب تولید شده توسط تولید کنندگان داخلی کشور است.

فوم یونولیت سقفی

فوم سقفی سیرجان

از ویژگی های فوم سقفی سیرجان می توان گفت که استفاده از این محصول باعث محدود شدن نفوذ سرما و گرما به داخل خانه می شود.

همچنین فوم سقفی سیرجان به نسبت بلوک سبک تر بوده و این موضوع باعث می شود که حمل و نقل آن راحت تر باشد که در ابعاد استاندارد 25 در 50 در 200 سانتیمتر می باشد.

موارد بسیاری برای در الویت قرار دادن خریدفوم سقفی سیرجان از بین برند های دیگر وجود دارند.

مهم ترین مورد ایمنی به هنگام کار است، استفاده از یونولیت به علت سبک بودن خطر سقوط مصالح و آسیب را کاهش می دهد.

یکی از مشخصات این نوع از فوم های سقفی سبک بودن آن ها و مسئله سبک سازی ساختمان ها در مناطیق لرزه خیر است.


 

بازدید: 244




Scroll to Top