• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429893
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۰۸ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۱۸

نوری که به زندگی ام تابید و میلیاردر شدم

اگر شما ارباب باشید و پول بنده شما، مسلماً موفقیت های زیادی در انتظار شما خواهد بود.  پس برای ثروتمند شدن، ابتدا حکومت بر پولتان را یاد بگیرید و این میسر نمیشود جز از مسیر تجارت. مسیری که زندگی من را متحول کرد و ثروت فراوانی در زندگی ام جاری کرد. با شروع کسب وکار در حوزه ی لامپ توانستم به ثروتی که همیشه آرزو داشتم برسم.

لامپ ال ای دی هالوژن

از مشخصات لامپ ال ای دی هالوژن می توان به استاندارد بودن میزان روشنایی آن ها اشاره داشت که در عین مصرف خیلی پایین روشنایی قابل توجهی دارند. در ساختار این لامپ ها از مواد جیوه استفاده نشده بلکه از عناصر مخصوص هالوژن مانند ید استفاده شده که هیچ گونه آثار تابشی مضر نداشته اند.از کیفیت و طول عمر خیلی بالایی برخوردار هستند و زمانی شما آن ها را برای مدت طولانی به کار می گیرید به یکباره سوخته نمی‌ شوند. بلکه با مرور زمان از درصد روشنایی آن ها کاسته می‌شود. این لامپ ها در دو نوع روکار و توکار تولید می‌ شوند که معمولاً نوع توکار آن باید با تخصص لازم در زمینه برق کاری نصب شود.

.

.

لامپ هالوژن بروکس

لامپ هالوژن بروکس از جمله لامپ های رشته ای می باشد که از گازهای هالوژن در آن ها به کار رفته است. اگر می خواهید در منزل تان دکوراسیون زیبایی را به نمایش بگذارید حتما به سمت استفاده از این لامپ رنگی بروید این لامپ ها دارای زاویه چرخش های متفاوت می باشند و اکثرا زاویه های آن به شکل 90 درجه و 45 درجه می باشد. استفاده از این گاز ها در این لامپ ها سبب شده است تا خروجی نور و عمر مقید آنها افزایش یابد. گاز هالوژن موجود در این لامپ ها با بخارات تنگستن وارد واکنش می شود و از چسبیدن این بخار به دیواره لامپ جلوگیری می کند. این محصول دارای رنگ های کاملا متفاوتی می باشد و هر کدام از رنگ ها دارای قابلیت متفاوتی می باشند این محصول عالی، در ابعاد و رنگ های مختلف موجود می باشد و قابل دسترس می باشد.

.

لامپ هالوژن در تهران

از مشخصات لامپ هالوژن در تهران می توان به مصرف برق پایین آن، در کنار نور دهی بالا اشاره کرد. به دلیل کوچک بودن سطح لامپ هالوژن و نزدیک بودن تنگستن درون حباب به سطح آن، میزان حرارت لامپ هالوژن در مقایسه با لامپهای دیگر بیشتر است. لامپ های هالوژن در سه نوع لامپهای COB، لامپهای SMD و لامپهای LED در بازار وجود دارد در هالوژن های LED، دیودهای نورافشان با عبور جریان الکتریکی از آن تولید نور می کنند. هالوژن های COB در میزان نوردهی شبیه لامپهای LED هستند این لامپها برای تزئین فضا نیز علاوه بر ایجاد روشنایی استفاده شده و دارای چیپ های الکترونیکی هستند. هالوژنهای SMD، نوردهی بیشتر و مصرف برق کمتری نسبت به دو نوع قبلی دارند و برای صرفه جویی در هزینه ها مناسب تر می باشند.

.


 

بازدید: 244




Scroll to Top