• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429899
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۰ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۴۸

روش شگفت انگیزی که مغناطیسی از ثروت و خوشبختی را به من بخشید

یکی از میلیاردرهای دنیا می گوید اگر میخواهید ثروتمند شوید باید 20 درصد درآمدتان را پس انداز کنید و مابقی آن را به صورت هوشمندانه خرج و سرمایه گذاری کنید. اما نکته اینجاست که بسیاری از افراد درآمد زیادی ندارند تا بتوانند این تقسیم بندی را انجام بدهند و صرفا آنچه بدست می آوردند صرف گذراندن مایحتاجشان می شود. من امروز میخواهم در این مقاله روشی را به شما بگویم تا بتوانید مانند من به درآمد میلیاردی که تصورش را هم نمی کنید، برسید.

مبلمان اداری ساجیران

از آنجایی که تهیه مبلمان اداری ساجیران گاها می تواند کار پر هزینه ای باشد یکی از راه های کم کردن هزینه می تواند خرید ست مبلمان اداری از دیوار باشد.

این نوع مبلمان ها همینطور که از سبک شان مشخص است با مبلمانی که برای منزل خود استفاده می کنیم متفاوت هستند همچنین در زمان انتخاب مبلمان اداری باید به دکوراسیون داخلی دفتر نیز توجه شود که این مبلمان قرار است در چه فضایی استفاده بشوند و مطابق با آن مبلمان اداری خریداری شود تا نمای زیبایی از دفتر کار شما بسازد.

البته این مبلمان باید با مبلمانی که در فضای لابی دفتر شما قرار می گیرد متفاوت باشد چراکه مبلمان دفتر مدیریت باید القا کننده حس قدرت مدیر دفتر به افراد باشد.

مبلمان اداری پارسه

یکی از ست هایی که امروزه به دلیل علاقه مردم به سبک مینیمال و ساده مورد استفاده قرار می گیرد ست های مبلمان اداری پارسه استیل است این نوع مبلمان به دلیل سادگی که دارند می توانند خیلی راحت با هر نوع دکوراسیونی ست شوند. از دیگر مزایای آن می توان به سبک بودن آن هم اشاره کرد مبلمان استیل به دلیل متریال به کار رفته در ساخت شان بسیار سبک هستند یکی دیگر از مزایای این مبلمان اداری زرین این است که به دلیل استیل بودن از قیمت مناسبی هم برخوردارند.

در واقع گزینه بسیار مناسبی برای دفاتر هستند چراکه در عین حال هم ظاهری ساده و مدرن دارند و هم قیمت مناسبی دارند که در پایین آوردن هزینه دکوراسیون درفتر شما بسیار تاثیر گذار است زیرا دکوراسیون یکی از پر خرج ترین مراحل تجهیز یک دفتر یا اداره به شمار می رود.

مبلمان اداری جوان

مسئله اساسی در یک زنجیره تأمین، مدیریت، كنترل وهماهنگی فعالیت‌ ها از ست مبلمان اداری جوان استفاده می کنند. صنعت مبلمان در ایران از بنگاه های کوچک و متوسط تشکیل شده است که درآمدزا اشتغال زا و با ارزش افزوده بالا هستند. این صنعت با مشکلاتی مانند: پراکندگی فعالیت ها، رقابت ناسالم، کمبود مواد اولیه، کپی برداری و مدیریت ضعیف برند در کشور ما روبرو است بسیاری از مواد اولیه این صنعت وارداتی است برخی از آنها نیز از بازارهای داخل تامین می شود.

این مواد اولیه در اختیار تعداد اندکی از کارخانه های کوچک و متوسط قرار می گیرد. هرچند طراحی، نقش مهمی را در انتخاب نهایی مشتری ایفا می کند. اما ضعف برند سازی و عدم حمایت معنوی از طرح ها شکل مهمی در این صنعت تبدیل شده است.


 

بازدید: 276




Scroll to Top