• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429901
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۱ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۱۵

با این دیدگاه به دنیای ثروت بنگرید

یکی از مهمترین رازهای موفقیت ثروتمندان، دیدگاه متفاوتی است که آنها نسبت به ریسک و ریسک کردن دارند. در واقع اغلب افراد عادی، زمانی که صحبت از ریسک می‌ شود، تا جایی که ممکن است سعی می‌ کنند از آن دور باشند. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

کندو عسل ده قاب

قیمت کندو عسل ده قاب دارای بازه های مختلفی است و بر طبق مواد به کار رفته در آن مانند جنس چوب میخ چسب و غیره متفاوت می باشند.

کندو عسل به صورت یک مستطیل با ابعاد حدودی 20 در 40 می باشد که در وسط آن سه عدد سیم به صورت عمودی تعبیه شده است و معمولا 4 عدد از این کندوها در جعبه جای گذاری می شود.

فروش کندو عسل در فروشگاه و سایت های مخصوص انجام می گیرد که می توان از آنها این محصول را خریداری کرد.

برای خرید کندو عسل ده قاب با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و ثبت سفارش خود را انجام دهید تا در کوتاهترین زمان کندوی عسل سفارش داده شما برایتان ارسال گردد.

کندو عسل مدرن

امروزه در زبان عامیانه به این کندو عسل مدرن، خشاب نیز گفته می شود که در بین این سیم ها کندوهای شش ضلعی جای می گیرد.

زنبورداران در فصل بهار جعبه های کندو را به مناطق کوهستانی که پوشیده از گل می باشند می برند تا در آنجا زنبورها از شهد گلها تغذیه کرده و عسل تولید شده را به کندو انتقال دهند.

زمانی که کندوها از عسل پر شدند زنبور دار آنها را به دستگاه مخصوصی منتقل می کنند و با چرخاندن آن عسل ها از کندو خارج می شود.

در نهایت توسط شیری که در آن دستگاه قرار گرفته به داخل ظرف، عسل خالص را انتقال می دهند.

کندو عسل خالی

بهترین قیمت کندو عسل خالی با زیباترین معماری که دارای طبقات مختلف جهت عسل گیری است را در ادامه مطالعه می کنید و با بهترین نوع آن ها آشنا می شوید.

همان طوری که انسان ها برای زندگی خانه دارند کندو عسل خالی هم به عنوان یک کلنی و خانه برای زنبوران عسل تولید می شود.

در واقع کندو برای زنبوران عسل حکم خانه را دارد و هر چقدر که در مقابل خطرات و عوامل بیرونی مثل باد و باران مقاوم تر باشد نتیجه بهتری در فراوری عسل دارد.

این کندوها اصلا قابل مقایسه با کندوهای دست ساز نیستند اما این کندوهای ساخت انسان هم دارای مقاومت بسیار بیشتری نسبت به کندوهای طبیعی هستند.


 

بازدید: 299




Scroll to Top