• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 429908
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۳:۰۶

شکست خود را به یک برد پولساز تبدیل کردم

رویاهای بزرگ داشته باشید. محدودیتی در اینکه به چه انسان خوبی که می توانید تبدیل شوید یا چقدر می توانید پیشرفت کنید ندارید مگر اینکه خودتان محدودیت ها در مقال خودتان قرار دهید. من با کنار گذاشتن محدودیت های خود درمورد پیشرفت با تجارت توانستم به ثروت برسم.

آجیل چهار تخمه

در هنگام خرید این آجیل چهار تخمه بایستی به تاریخ تولید آن و زمان برداشت محصول توجه نمایید تا آجیلی که خریداری می کنید خواص خود را حفظ کرده و مواد مورد نیاز بدن را تامین کند.

پیشنهاد می شود آجیل مورد نیاز خود را به همان اندازه که مصرف می‌کنید به صورت تازه به تازه تهیه کنید زیرا دانه های مغزدار به مرور زمان خاصیت خود را از دست می دهند.

بهتر است برای خرید این محصول به فروشگاه های معتبر و دارای تاییدیه وزارت بهداشت مراجعه کنید تا از خرید یک محصول باکیفیت مطمئن شوید.

شما می توانید در هنگام خرید آجیل چهار تخمه در مورد میزان ترکیب هر کدام از انواع مغز با فروشنده یا فرد متخصص مشورت نمایید.

آجیل برزیلی

همانطور که اشاره کردیم خرید و فروش آجیل برزیلی با قیمت رقابتی و ارزان در بسیاری از شهرهای کشور امکان پذیر نبوده و با محدودیت و چالش هایی همراه است.

عدم واردات مداوم و گسترده این نوع آجیل از کشورهای آمریکای لاتین و همچنین گران بودن قیمت تمام شده این محصول نسبت به دیگر آجیل ها در بازار دو عامل مهم در این روند هستند.

قیمت این محصول بین  ۱٫۲۳۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۲۵۰٫۰۰۰ تومان متغیر است.

با توجه به این موارد خریداران عمده باید بتوانند ضمن حذف واسطه ها و از طریق نمایندگان وارداتی بهترین نوع آجیل را با قیمت رقابتی تهیه کنند که برای این منظور می توانند از خدمات فروش آنلاین این مرکز نهایت بهره را ببرند.

آجیل به صورت عمده

قیمت آجیل به صورت عمده نسبت به وزن و مقداری که خریداری می کنید متغیر می باشد این محصول در چند ماه گذشته دچار نوسان قیمت کمی بوده و در حال حاضر قیمت آن ثابت می باشد.

قیمت آجیل به صورت عمده در حال حاضر بین 130 هزار تومان الی 300 هزار تومان است، البته توجه داشته باشید که این قیمت بر حسب کیلوگرم می باشد.

اگر به اطلاعات بیشتری برای تهیه آجیل نیاز دارید با ما تماس حاصل فرمایید و اطلاعات خود را به دست آورید اگر می خواهید این محصول با ارزش را تهیه کنید با ما تماس گرفته تا خریدی شیرین و آسان را برایتان رقم بزنیم.


 

بازدید: 267




Scroll to Top