• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429918
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۵۲

راز موفقیتم آغاز تجارت لباس بود

در زندگی به دنبال راه و چاره ای برای رسیدن به درآمد و ثروت بودم، تا زمانی که با یک مشاور تجاری آشنا شدم و با راهنمایی های او کسب و کارم را شروع کردم.

بهترین مسیر موفقیت برای من در حوزه پوشاک بود، ابتدا کسب و کارم را محدود آغاز کردم اما پس از مدتی به درآمد خوبی رسیدم و زندگی ام متحول شد.

پوشاک کیلویی

پوشاک کیلویی هر سال از فروشگاه های زنجیره ای محبوب و صاحب برند اروپایی و آمریکایی زمانی که تخفیف های ویژه، تغییر فصل یا جایگزینی محصولات جدید با قدیمی انجام می شود؛ بصورت تک سایز یا گاهی مواقع بصورت سایزبندی کامل جمع آوری می شوند.

نکته جالب اینجاست این محصولات در اروپا و آمریکا بصورت فله یا پالتی در دسته های مختلف بصورت کیلویی فروخته می شوند و این باعث می شود قیمت هر تکه لباس پایین تر از زمان تخفیف فروشگاهی آن ها باشد.

پوشاک کیلویی در بسته‌بندی‌های 10، 15، 20، 25 و 30 کیلوگرمی عرضه می‌شود. به‌این‌ترتیب فروشگاه‌های کوچک و نوپا هم می‌توانند پوشاک کیلویی موردنظر خود را در تعداد کم خریداری کنند.

.

.

.

پوشاک وان ترکیه

پوشاک وان ترکیه به دلیل داشتن تنوع رنگ و کیفیت مختلف می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای تمام افراد به حساب بیاید.

در چند سال اخیر شاهد خرید بسیاری از افراد مخصوصاً ایرانی ها از پوشاک وان ترکیه می ‌باشیم.

این شهر دارای پاساژ و مغازه های زیادی برای فروش انواع مختلف پوشاک می باشد.

بهتر است بدانید به دلیل کیفیت بالا و حراج های فصلی که لباس های این شهر دارند بسیاری از گردشگران مخصوصاً ایرانی ها به منظور خرید به این شهر سفر می کنند.

در این شهر فروشگاه ها و مغازه های بیشماری وجود دارد که بسیاری از آن ها سنتی و بعضی دیگر مدرن هستند.

از این رو می توانید انواع بچه گانه، زنانه و مردانه را از این فروشگاه ها تهیه نمایید.

.

.

پوشاک گناوه

پوشاک گناوه که از کشورهای اطراف خلیج فارس وارد می شود جزو پوشاک با کیفیت می باشد زیرا از پارچه ها و نخ های با کیفیت تشکیل شده است که عمر این پوشاک را افزایش می دهد.

هم چنین الیاف موجود در این پوشاک مرغوب و با کیفیت می باشد که از خود رنگ پس نمی دهند و زیبایی لباس ماندگار می باشد. از دیگر مشخصات پوشاک گناوه این است که چروک پذیری بسیار کمی دارد و لباس ها با شستن چروک نمی شوند و نیاز به اتو ندارند.

خرید پوشاک گناوه در بندر گناوه صورت می گیرد و خریداران با سفر به بندر گناوه می توانند هم تفریح داشته باشند و هم با مراجعه به بازارهای این بندر پوشاک مورد نظر خود را خریداری کنند

همچنین سوغاتی برای خانواده و فامیل و دوستان ببرند زیرا پوشاک گناوه در خود بندر گناوه ارزان تر می باشد.

.

.

.


 

بازدید: 267




Scroll to Top