• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429927
تاریخ انتشار: شنبه, ۲۴ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۹

حنایی که سرنوشت ساز زندگی ام شد

برای اینکه به موفقیت برسم راه های بسیاری را امتحان کرده ام شاید باور نکنید اما در زمینه حنا توانستم بیشترین سود را کسب کنم اگر همانند من تمایل به ثروتمند شدن دارید اما نمیدانید دست به چه کاری بزنید من کار در زمینه انواع حنا را به شما پیشنهاد میدهم پس با من همراه باشید و از این مطلب نهایت استفاده را ببرید.

حنا تزیین شده

در مراسم حنابندان ایرانیان حنا تزیین شده جلوه خاصی به مراسم می بخشد از این مورد به عنوان نمادی برای محبت و شادی و نیکبختی استفاده می شود بسیاری از بانوان ایرانی در تزیین حنا تبهر داشته و از ابزار خاص و ساده ای برای تزیین حنای مجلسی استفاده می کنند.

حنای تزیین شده اشکال خاص و مختلفی دارد ممکن است از هر چیزی مثل اکلیل پر گل تور مروارید و غیره در تزیین آن استفاده شده باشد نکته مهم در همه حناهای تزیین شده این است حنا باید کمی سفت باشد که بتوان به آن حالت مورد نظر را داد.

.

حنا در ترکیه

ویزگی های حنا در ترکیه عبارتند ازاین محصول بیشتر از برگ درخت گرفته می شود و رنگ آن پس از فرآوزی سبز روشن می شود رنگ خروجی آن پس از استفاده قرمز تیره و قهوه ای می باشد که به همین دلیل بر روی پوست و مو و ناخن استعمال می گردد، این محصول به دلیل گیاهی بودن هیچ گونه عارضه ای را پس از استفاده ایجاد نمی کند.

علاوه بر کاربرد در زمینه زیبایی در حوزه ی دارویی هم از آن استفاده می شود، برگ درخت حنا کاربردی بیشتری دارد اما از پوست و اسانس گل های آن نیز در صنایع دیگر استفاده می شود در ادامه به ذکر چند نکته هنگام خرید حنا در ترکیه می پردازیم، بانوان در هنگام بارداری و شیردهی از حنا استفاده نکنند زیرا ممکن است باعث بروز آلرژی های شدید شود رنگ حنای تازه سبز روشن است لذا هنگام خرید توجه کنید که رنگهای دیگر موجود در بازار مثل سیاه و قهوه ای را خریداری نفرمایید.

.

حنا حنابندان

بنابراین قیمت حنا حنابندان وابسته به شرایط و کارایی محصولی که در آن به کار رفته متغیر می باشد ولی تمام این محصولات کیفیت خاص خود را دارند سایت ما با تجربه فراوانی که در حوزه این محصول خاطره انگیز دارد می تواند یک خرید خوب و راحت را با قیمت کاملا مناسب برای شما داشته باشد منتظر تماستان هستیم.

همان طور که اشاره از حنا حنابندان در محصولات دیگر هم استفاده می شود برای مثال دسته گل 400 گرمی بازه ی قیمتی بین 150 تا 200 هزار تومان داردو یا مثلا گل تزیینی مجلسی در سایز بزرگ خود قیمتی بین 150 تا 250 هزار تومان را دارد چندی پیش دو تاریخ نگار آلمانی محل پیدایش حنا را کشورهایی مانند مصر و عربستان معرفی کردند حنا حنابندان در استان هایی مانند جنوب استان پارس، بلوچستان، هرمزگان و خصوصا کرمان کشت می شود.

.


 

بازدید: 207




Scroll to Top