• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429929
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۱۴

هم نشینی با ثروتمندان برای من پول ‌ساز شد

شک نکنید زمانی‌ که شما با افراد موفق و ثروتمند در ارتباط باشید، از آن‌ ها تأثیر می‌ پذیرید و به ‌نحوی پتانسیل کسب ثروت را در خود ایجاد می‌ کنید. من با هم ‌نشینی با افراد ثروتمند توانستم راه ‌و رسم کسب درآمد را یاد بگیرم و از آن در کسب‌ و کار خود در زمینه درب ضد سرقت استفاده کردم و نتایج سودآوری را به دست آوردم به ‌طوری ‌که میلیاردر شدم.

درب ضد سرقت طرح ونوس

درب ضد سرقت طرح ونوس علاوه بر طرح زیبا از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است. از اصلی ترین و مهم ترین مشخصات این نمونه درب ضد سرقت می توان به قفل پیشرفته موجود بر روی آن به همراه وزن سنگینی که دارد اشاره نمود. همچنین طراحی زیبا، کیفیت عالی و با دوام آن منجر به محبوبیت این درب شده است. آنچه در درب ضد سرقت اهمیت بالایی دارد ساختار یا بدنه آن و سیستم بسته شدن درب می باشد. خوشبختانه درب طرح ونوس از این نظر در درجه اول قرار دارد و به عنوان ایمن ترین و زیباترین درب شناخته شده است. انواع درب ضد سرقت شامل: درب ضد آب، درب اتاقی، درب ام دی اف، درب PVC و غیره می باشد.

درب ضد سرقت فلزی آلتین

بهره گیری از درب ضد سرقت فلزی آلتین در محیط اداری، تجاری و مسکونی نشان از کیفیت درب ضد سرقت مذکور می باشد و در کنار این امر ایمنی بالای آن نیز جزو مزایایی این درب به شمار می رود. از جمله مشخصات موجود در درب ضد سرقت فلزی آلتین تولید سایز ها و ابعاد مختلف و استاندارد این محصول می باشد که سبب جلب نظر خریداران نیز شده است. استفاده از یراق آلات و قفل های مطمئن و باکیفیت در ساخت درب ضد سرقت ذکر شده بر دوام و استحکام عالی آن افزوده است و این عامل جزو ویژگی های خوب درب آلتین به شمار می رود.

درب ضد سرقت فلزی چینی

عایق بودن و داشتن درزگیر مناسب درب ضد سرقت فلزی چینی عاملی مهم در برابر ورود هوای سرد و گرم می باشد و همچنین جزو مزایایی استفاده از این محصول نیز محسوب می شود. از جمله خصوصیات و مشخصه موجود در درب ضد سرقت چینی فلزی وجود قفل شب بند به همراه سیستم امنیتی خوب در این محصول است و بهره گیری از زه یا نوار درزگیر نیز جزو خصوصیات مندرج در این درب است. ضخامت ورق چارچوب حدودا 1.5 و ضخامت ورق درب ضد سرقت چینی به حدود 1.0 میلیمتر می رسد که این موارد از مشخصه های این کالا می باشد.


 

بازدید: 252




Scroll to Top