• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 429932
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۶ دی ۱۴۰۱ ۱۹:۵۵

رسیدن به اوج ثروت با دستگاه های جادویی

در شیرین کردن و جذب املاح آب برکتی هست که باور کردنش برای هر کسی سخت است.

من توانستم با فروش این دستگاه های بی نظیر درآمد بالایی به دست آوردم که در ادامه شما را با انواع این دستگاه ها آشنا خواهم کرد.

دستگاه تصفیه آب خانگی سرشیری

در حال حاضر با وجود املاح و مواد معدنی بسیاری که در آب شرب های شهری موجود است نیاز به دستگاه های تصفیه آب خانگی خصوصا دستگاه تصفیه آب خانگی سرشیری بیش از پیش احساس می شود.

به همین منظور اطلاع از بهترین قیمت این دستگاه ها امری بسیار ضروری و مهم تلقی می شود. اما چه عواملی می تواند در تعیین قیمت این محصولات موثر باشد؟

یکی از این عوامل فیلترهای مورد استفاده در تهیه این محصولات می باشد در واقع فیلترهای 3 مرحله ای رایج در دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز در ماندگاری و کیفیت ساخت با یذیگر تفاوت داشته و طبیعتا با بهای متفاوتی نیز عرضه می شوند به نحوی که نمونه فیلتر های ایرانی ماندگاری و طول عمر حدودا 2 ماهه ای را مازاد بر نمونه تایوانی ارائه می دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (21).jpg

دستگاه تصفیه آب صنعتی ro

اگر شما نیاز به دستگاه تصفیه آب در مقیاس های بزرگ و صنعتی را دارید، می توانید از انواع دستگاه تصفیه آب صنعتی ro استفاده کنید.

شاید در هنگام خرید دستگاه تصفیه آب چشمتان به حروف ro خورده باشد و برایتان این سوال پیش بیآید که دستگاه تصفیه آب صنعتی ro چیست.

نماد ro معرف دستگاه های تصفیه آبی هستند که به روش اسمز معکوس عمل می کنند.

در این روش آب از یک غشای نیمه نفوذ پذیر عبور می کند که باعث می شود موادی که در آب حل شده اند مسدود شوند، بدین صورت آبی خالص تر را دریافت می کنیم زیرا تنها چیزی که ازین غشا عبور می کند مولکول های آب است.

تحقیقات در این زمینه از سال 1953 شروع شد و با پیشرفت تکنولوژی در سال 1970 شرکت فیلمتک توانست روش ممبران ro یا همان اسمز معکوس را ابداع کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (22).jpg

دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز

انواع مختلف دستگاه های تصفیه مانند دستگاه تصفیه آب صنعتی در شیراز دارای تفاوت هایی در ساختار هستند مانند تفاوت در فیلتر های پیش تصفیه و یا نوع شیر برقی، برند ممبران ها، سیستم های کنترل و غیره که باعث می شوند قیمت های متفاوتی از یکدیگر داشته باشند.

دستگاه های صنعتی کوچک بیشتر در رستوران ها، کارخانه ها و کارگاه های تولیدی و حتی در دانشگاه ها استفاده می شود.

خوش بختانه توانسته ایم با پیشرفت تکنولوژی در ایران دستگاه تصفیه آب صنعتی با ظرفیت 25 متر مکعب را بسازیم که برای مصارف کشاورزی، مرغداری و دامداری، صنایع مواد غذایی و انواع کارخانجات و حتی تامین آب شرب شهرک های مسکونی کوچک مناسب است.

این دستگاه ها با استفاده از روش اسمز معکوس عمل می کنند که قادر است آلاینده های زیادی را از آب دفع کند تا آبی سالم و خالص به ما تحویل دهد.

معیار طبقه بندی دستگاه های تصفیه آب صنعتی، میزان ظرفیت آن ها است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (23).jpg


 

بازدید: 242




Scroll to Top