• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429936
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۱ ۲۰:۲۲

خیارشور من را از خرده فروش به کارخانه دار تبدیل کرد

من در ابتدا در حوزه خیارشور یک خرده‌ فروشی داشتم و با پیشنهاد یکی از دوستانم تصمیم به گسترش بازار هدفم گرفتم. لذا در کسب ‌و کار خود را در بستر اینترنت راه ‌اندازی کردم و به فروش عمده محصولاتم در این بستر پرداختم با این رخداد توانستم مشتریان زیادی را بدست آورم و با فروش عمده محصولاتم سود کلانی را بدست آوردم، لذا با سرمایه ‌ای که به دست آورم کارخانه تولید خیارشور را احداث کردم. حال می‌ توانید با این محصول پول‌ ساز بیشتر آشنا شوید.

خیارشور درجه یک

بهتر است از سرکه درجه یک برای تهیه خیارشور درجه یک استفاده شود تا خروجی کار محصولی خوشمزه و با کیفیت باشد. خیارشور درجه یک و مرغوب دارای مشخصاتی می باشد که اولین مشخصه آن این است که معمولاً خیارهای مصرفی آن خیارهای سایز کوچک و قلمی می باشد. این نوع خیارشور عطر خوبی دارد و خیلی شور و یا خیلی کم نمک نیست و مدل سرکه ای آن در بازار معروف است. خیارشور درجه یک از فروش بیشتری بهره مند است و بهای کلی آن نیز کمی بیشتر است اما این مدل خیارشورهای سرکه ای طرفداران بیشتری دارد.

خیارشور درجه یک

خیارشور دبه ای

خیارشور دبه ای با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تهیه خیارشور در شرایطی کاملا بهداشتی توانسته اند در این زمینه به برندی معتبر تبدیل شود. دبه ای دو نوع خیارشور معمولی و سرکه ای تولید می کند. این خیارشور در بسته بندی های گوناگون و در اندازه های مختلف در بازار وجود دارد. همان طور که در بالا گفته شد طعم این خیارشور نمکی و یا سرکه ای است که افراد با توجه به سلیقه خود یک نوع را انتخاب می کنند. خیار شور حاوی مقداری زیادی نمک است و برای افرادی که دارای مشکلات قلبی و فشار خون هستند مناسب نیست.

خیارشور دبه ای

خیارشور ویژه عمده

محصول خیارشور ویژه عمده در انواع شور، تند و کم نمک تولید می شود که می تواند متناسب با ذائقه مصرف کنندگان تهیه گردد. از عوامل مورد توجه در زمان تهیه یک محصول می توان به مشخصاتی که آن محصول دارا می باشد اشاره کرد. خیارشور ویژه عمده نیز دارای مشخصاتی می باشد که افراد را به تهیه و مصرف ترغیب نموده است. این مشخصات شامل مواردی همچون: کیفیت بالای خیار های استفاده شده، یک دست بودن انداره خیار ها، تنوع در طعم، عرضه به صورت بسته بندی و کیلویی و غیره اشاره کرد. بهای در نظر گرفته شده برای این محصول بسیار مناسب می باشد و میزان عرضه بسیار بالایی در بازار دارد.


 

بازدید: 244




Scroll to Top