• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429939
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۲:۰۲

با این دمپایی غلاف زندگی را در دست بگیرید

چنانچه ارزوی ثروتمند شدن و مستقل شدن را دارید باید به فکر انجام عملی باشید زیرا با فکر کردن به آن چیزی عملی نخواهد شد در اینجا میخواهیم به شما پیشنهاد دهیم تا در حوزه ی انواع دمپایی شروع به کار کنید زیرا این محصول سود زیادی را می تواند به شما برساند اکنون با ما باشید تا با انواع مدل های پر سود آن آشنا شوید.

دمپایی پلاستیکی قم

همانطور که گفته شد دمپایی پلاستیکی قم در انواع، طرح ها و در سایز های مختلف زنانه، مردانه و بچه گانه در بازار وجود دارد انواع مختلف آن شامل دمپایی پلاستیکی طبی، مخصوص استخر، مدل لاانگشتی و همچنین مدل های فانتزی است.

یک دمپایی پلاستیکی استاندارد، از لحاظ سنگینی و وزن نباید آزار دهنده باشد، مواد به کار رفته در تولید آن از متریال مرغوب و ضد آلرژی تهیه شده باشد و همچنین عمر و ماندگاری مطلوبی داشته باشد دمپایی پلاستیکی برای محل کار را از نوع طبی با کفی نرم و سبک انتخاب کنید به خصوص برای کسانی که از صافی کف پا و یا دیسک کمر رنج می برند، این نکته توصیه می شود.

.

دمپایی پلاستیکی قم

دمپایی تابستانی زنانه

امروزه انواعی از دمپایی تابستانی زنانه با کاربرد های مختلف طراحی و تولید می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند این نوع از دمپایی ها تابستانی زنانه دارای چند مشخصه هستند وزن یک دمپایی تابستانی زنانه باید حداقل وزن ممکن را داشته باشد.

انعطاف پذیری دمپایی باید به گونه ای طراحی شود که با فیزیک پا مطابقت داشته باشد به عبارتی دیگر باید هنگام راه رفتن پنجه پا زاویه دار شده و پاشنه به سمت بالا حرکت کند در این حالت کفش باید به میزانی انعطاف داشته باشد تا به فرم پا در بیاید راحتی دمپایی تابستانی زنانه باید تمامی عوامل و مشخصه هایی که هنگام پوشیدن آن باعث راحتی می شود را داشته باشد.

.

دمپایی جدید

یکی از محصولاتی که امروز به صورت کلی و جزئی در بازار به صورت انبوه خرید و فروش می شود دمپایی است که مورد توجه قرار می گیرد جنس پلاستیکی دمپایی جدید در بسیاری از هتل ها و بیمارستان ها نیز کاربرد دارد بهتر است زیره دمپایی کمی ضخیم باشد و منحنی داخل دمپایی بیشتر باشد که برای راه رفتن گزینه مناسبی آست بهتر است دمپایی سبک را انتخاب کنیم زیرا دمپایی با وزن بیشتر خستگی را در پا هنگام راه رفتن ایجاد می کند.

همچنین دمپایی جنس خوب تهیه کنیم زیرا دمپایی بدون کیفیت به دلیل نداشتن جریان هوا باعث ایجاد بوی نامطبوع در پا می شود ابتدا مکان استفاده از دمپایی را در نظر بگیریم و سپس اقدام به خرید دمپای کنیم، زیرا در مکان های مرطوب بهتر است از دمپایی پلاستیکی استفاده کنیم برای خرید دمپایی رو فرشی بهتر است دمپایی سبک و راحت انتخاب کنیم.

.


بازدید: 200




Scroll to Top