• سه شنبه, ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: 429951
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۴۹

در شغلی بی نظیر با سرمایه کمی ثروتمند شدم

یکی از عواملی که مانع از این می شود که افراد زیادی به سمت تجارت جذب شوند تصور اشتباهی است که برای تجارت کردن بایستی حتما ثروتمند بود، اما با ایجاد روش های نوین تجارت این امر بسیار راحت شده است و افراد می توانند با سرمایه کمی به تجارت بپردازند و فرصت پولدار شدن را به دست آورند. من نیز با سرمایه کمی در حوزه زیر تجارت خود را آغاز کردم و در مدت کوتاهی شاهد افزایش سرمایه ام بودم.

اسطوخودوس تازه

خواص اسطوخودوس تازه در طب سنتی استفاده از روش بخور دادن در زمان سرما خوردگی می تواند منجر به باز شدن راه های تنفسی مسدود شده شود، زیرا گرما باعث باز شدن رگهای خونی و افزایش سرعت جریان خون شده و به از این طریق سرعت عکس العمل سیستم ایمنی را افزایش می دهد یکی از موادی که بخور آن می تواند برای درمان سرما خوردگی مفید باشد، بخور با اصطوخودوس است. روغن اصطوخودوس آرامش دهنده قلب است و می تواند در کاهش فشار خون بالا موثر باشد به همین دلیل توصیه می شود برای مقابله با فشار خون بالا از اصطوخودوس به عنوان مکمل استفاده کنید می توانید از دم کرده اصطوخودوس استفاده کنید یا ۲ قطره از روغن اصطوخودوس را رقیق کرده و روی ستون فقرات، انحنای کف پا و یا کف دستها بمالید بهتر است این کار را دو تا سه بار در طول روز انجام بدهید.

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس ایرانی

اسطوخودوس ایرانی خواص درمانی و مضراتی برای بدن دارد که از نظر طب سنتی هم خواص آن اثبات شده است گیاه لاوندر یا اسطوخودوس یک گیاه گلدار از خانواده نعناع است که به راحتی با رایحه شیرین و خاص خود قابل شناسایی است. اسطوخودوس گلهای کوچکی دارد که به رنگهای آبی، یا قرمز سیر تا بنفش هستند و ارتفاع آن در حدود ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر است. اعتقاد بر این است که این گیاه، بومی مدیترانه، خاورمیانه و هند است و قدمت آن به 2500 سال می رسد در زمانهای قدیم، اصطوخودوس به عنوان یک گیاه مقدس استفاده می شد علاوه بر این، اغلب برای تازه کردن فضا و دادن بوی ملایم به انواع وسایل شخصی مانند لباس و مو استفاده می شد اسطوخودوس در اشکال مختلف موجود است مثلا: شهد روغن اسطوخودوس استخراج شده از گیاه گلدار برای ایجاد یک روغن معطر استفاده می شود.

اسطوخودوس عمده

اسطوخودوس عمده از نظر قیمتی بسیار به صرفه می باشد. افرادی که مشاغل سخت و دشوار دارند و میزان فشار و استرس کاری آنها زیاد است، بهتر است در طول روز یک یا ۲ لیوان از چای یا جوشانده گیاه اصطوخودوس میل کنند نوشیدن آن، به افزایش قدرت سیستم عصبی بدن کمک می کند این خاصیت به رفع اضطراب، بیخوابی، استرس و افسردگی کمک می کند. در طب سنتی و روشهای درمانی قدیمی، توصیه می شود برای اینکه بتوانید راحت تر بخوابید از چای اصطوخودوس استفاده کنید یک قاشق مرباخوری اصطوخودوس خرد شده، اگر در یک لیوان آب جوش دم شود، معادل 8 تا 10 لیوان چای بدست می دهد که بهتر است همراه با نبات و عسل مصرف شود.


 

بازدید: 219




Scroll to Top