• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 429956
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۱۳

کانی های دوست داشتنی مرا به سوی ثروت سوق دادند

برکت خدا در زندگی و اطرافمان پر است، منتها ما باید ببینیم. با ورود به تجارت با محصولاتی بی نظیر به برکت این موهبت ها دست یافتم و ثروت نامحدودی عایدم شد. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

.

زئولیت های سنتزی

امروزه خرید زئولیت های سنتزی بدون داشتن اطلاعات کافی و تخصصی بیهوده کاری است، البته با در نظر گرفتن نکات زیر حتی افراد غیر حرفه‌ای نیز می توانند آن را خریداری کنند:

 زئولیت مصنوعی مطابق با کاربرد خود آرایش مولکولی منحصر به فردی دارد، بنابراین نمونه ای را خریداری کنید که با کاربرد مورد نظر شما همخوانی قابل ذکری داشته باشد.
 در هنگام خرید به میزان حجم و وزن مورد نیاز از این بلور های متخلخل توجه داشته باشید، بسته به وسعت استفاده و محدوده به‌ کارگیری آن ها، لازم است همراه با وزن مشخصی مورد استفاده قرار بگیرند.
 نمونه ای را خریداری نمایید که ضمن داشتن کیفیت استاندارد، در شرایط بهداشتی و استریل نیز فرآوری شده باشد تا نتایج زیان باری برای محیط زیست و موجودات نداشته باشد.

زئولیت های سنتزی

زئولیت معدنی

قبل از خرید زئولیت معدنی خریداران باید با نکات و به نوعی راهنمای خرید انواع مواد و محصولات معدنی با پایه ی کاربرد صنعتی آشنا شوند تا مرغوب ترین از این مواد را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

می توان گفت مهم ترین نکته از نکات خرید زئولیت اطمینان از درصد خلوص آن و به نوعی نداشتن ناخالصی می باشد، خالص بودن این ماده معدنی و عاری بودن از دیگر مواد به نوعی کارایی آن را در مصرف بالا می برد.

در زمان خرید دقت داشته باشید که زئولیت ها با توجه به انواع مختلف که دارا می باشند کاربرد مختلف در صنعت دارند پس متناسب با نوع استفاده از آن ها، اقدام به خرید زئولیت مورد نظر ‌کنید.

.

زئولیت معدنی

زئولیت های مصنوعی

خرید زئولیت های مصنوعی یک اقدام بهینه بوده که نیاز به سنگ معدنی طبیعی را تا حد زیادی کاهش می دهد، در این فرایند به چند نکته توجه نمایید:

 خرید زئولیت مطابق با کاربرد مورد نظر صورت بگیرد، از این رو باید نمونه ای با اندازه دانه اختصاصی و میزان تخلخل کافی، جهت استفاده مورد نظر خریداری شود.
 ظرفیت دانه های زئولیت مورد ارزیابی واقع شود، نمونه ای با ظرفیت جذب سطحی بالا خریداری شود، در این راستا بهتر است اندازه دانه ها کوچک تر بوده و منافذ آن ها بیشتر باشد.
 کیفیت این ترکیب ارزشمند صنعتی مورد بررسی قرار بگیرد و سپس خریداری شود، ضمن کیفیت، بایستی به صورت استانداردی نیز فراوری شده باشد تا قابلیت های سودمندی داشته باشد.
C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-22T122306.786.jpg

.


بازدید: 218




Scroll to Top