• شنبه, ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: 429958
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۱۸

به جای حرف زدن عمل کردم و موفق شدم

همیشه و همه جا گفتن که باید مرد عمل باشی. آدم های زیادی حرف های گنده و بزرگ میزنند. اما کسانی موفق خواهند شد که به گفته های خود عمل کنند. بهتر است از اسارت رها شده و همین حالا اولین قدم را به سمت موفقیت بردارید. من می خواستم که برای رسیدن به آرزوهایم بجنگم و فقط در حد حرف نباشد پس به دنیای تجارت وارد شدم و با صادرات دستکش ایمنی موفق شدم ثروت زیادی را به دست بیاورم.

دستکش ایمنی استاد کار

دستکش ایمنی استاد کار ساعت ها مورد استفاده کاربر می باشد که باید نکات قابل توجهی را رعایت کند تا از صدمات بلند مدت و صدمات و بیماری های پوستی جلوگیری کند.

جوشکاری هم دستکش های مخصوص به خود را دارد و انواع مختلف دستکش جوشکاری در بازار موجود است که جوشکاران می توانند نسبت به فعالیت هایی که دارند ازانواع مختلف دستکش جوشکاری موجود را برای نوع حرفه خود انتخاب و تهیه کنند.

دستکش های جوشکاری هم مانند دیگر تجهیزات ایمنی تجهیزات محافظت شخصی هستند که از دست ها و انگشتان جوشکاران در برابر خطرات وآسیب های جوشکاری محافظت می کنند.

دستکش ایمنی استاد کار

دستکش ایمنی تانگ وانگ

دستکش ایمنی تانگ وانگ وظیفه محافظت از جوشکار در برابر شوک الکتریکی، گرمای شدید و اشعه ماوراء بنفش و صدمات و بیماری های پوستی را در دراز مدت را دارند.

انواع دستکش ها با توجه به کاربرد و روند جوشکاری ها متفاوت هستند.

اصلی ترین ماده دستکش های جوشکاری چرم است که از پوست دام های مختلفی مانند گاو، گوزن، بوفالو، بز و خوک گرفته می شود که هر کدام از این چرم ها برای شغل و حساسیت جوشکاری تعریف شده است.

هر شغلی نسبت به نیازهای خاص دستکش جوشکاری براساس روند کار متفاوت است.

در ادامه به برخی از ویژگی های دستکش جوشکاری می پردازیم:

• دستکش ها جوشکاری نسبت به جنس و مواد بکار رفته این قابلیت را دارند که در مقابل رطوبت از خود مقاومت نشان دهند.

دستکش ایمنی تانگ وانگ

دستکش ایمن کار

دستکش ایمن کار می توانند دست ها را در مواقعی مانند بارندگی، آن هم در هنگام کار، خشک نگه دارند تا در حادثه های ناشی از کار جلوگیری کند.

• دستکش ایمن کار بنا به حساسیت کاری که دارد باید از مواد با کیفیت و جنس مناسب درست شده باشد که هم مقاوم در برابر حوادث باشد و هم تهویه مناسب داشته باشد.

• دستکش ایمنی مانند انواع تجهیزات ایمنی اندازه و سایز بندی دارد که رعایت این نکته که دستکش متناسب با دست باشد تا از حوادثی که از کوچک بودن یا بزرگ بودن دستکش رخ میدهد جلوگیری کند.

• دستکش ایمنی نسبت به مواد اولیه و دوختی که دارد باید به نحوه ای باشد که از دوام بالایی در برابر سایش، مواد جوش و حرارت مقاوم باشد.

• از ماندگاری بالایی برخوردار باشد شرایط آب و هوا به این ماندگاری در دستکش های جوشکاری تاثیر می گذارد.

دستکش ایمن کار

.


بازدید: 213




Scroll to Top