• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 429959
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۱

بزرگ فکر کن و اهداف بزرگ داشته باش

افرادی که اهداف بزرگی دارند، به نتایج بزرگی هم می رسند با اقدامات کوچک شروع کن تا به موفقیت های بزرگتری دستیابی. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم به بررسی هدف گذاری و برنامه ریزی صحیح بپردازیم.

آمونیاک پایین

آمونیاک پایین نوعی آمونیاک با درصد خلوص پایین می باشد که در نظافت و مصارف خانگی کاربرد های فراوانی دارد.

از آمونیاک با خلوص پایین می توان برای تمیز کردن سظوح مختلف خانه مانند سینک دست شویی و توالت، کاشی ها، وان و... استفاده نمود.

همچنین این ماده به علت خالص شیمیایی داخل خود در از بین بردن لکه های چربی بسیار موثر واقع می شود.

آمونیاک پایین

آمونیاک

آمونیاک به دلیل داشتن ساختار شیمیایی ویژه در بازار مورد توجه قرار گرفته و در کیفیت مطلوب برای آزمایشگاه و بسیاری از صنایع شیمیایی عرضه می شود.

در کارخانه ها با استفاده از محلول و پودر آمونیاک به تولیدات صنعتی مختلف می‌پردازند و حتی با آن کود موثر و نتیجه بخشی برای کشاورزی تولید شده است.

این ماده جزء مواد شیمیایی است که تقریبا می توان گفت بدون ضرر می باشد و به طور طبیعی در طبیعت و حتی در بدن انسان ها وجود دارند، نام دیگر این محصول هیدروژن نیترید می باشد.

این ماده در سلامت انسان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد زیرا آمونیاک در کشاورزی و یون آمونیوم که از آن به دست می آید، یکی از اجزای مهم برای استفاده در فرآیند های متابولیک بدن هستند.

وقتی غذا می خوریم، پروتئین موجود در غذا به آمونیاک در کشاورزی تجزیه می شود که تمام اجزای بدن می توانند از آن برای بهبود عملکرد و یا حتی بالا بردن انرژی خود استفاده کنند.

از این محصول یا به طور خالص یا ترکیب آن با مواد دیگر ، در انواع صنایع بکار گیری می شود، که پر کاربرد ترین این صنایع، صنعت کشاورزی و بهداشتی می باشد.

آمونیاک

آمونیاک فریتس هابر

تولید آمونیاک فریتس هابر در سطح صنعتی بسیار زیاد تا اوایل قرن بیستم ممکن نبود زیرا برای تولید آن به انرژی بسیار زیادی لازم داشت و دانشمندان نتوانسته بودند راهی را برای کم کردن آن پیدا کنند.

اشتعال زایی این ماده بسیار زیاد نبوده وبرای نگه داری از آن از ظروف استیل استفاده می کنند که شاید در معرض گرما و حرارت زیاد منفجر شود.

خرید و فروش این محصول به دلیل کاربردها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بازار رونق فراوانی گرفته است و به صورت عمده خریداری می شود.

آمونیاک فریتس هابر

.


بازدید: 208




Scroll to Top