• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429960
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۵

با استقامت مسیر نوین پولدار شدن را کشف کردم

شکست خورده کسی است که در انتظار معجزه می ماند تا کسی از راه برسد و آرزوهایش را برآورده سازد. باید دست بکار شوید و خودتان زندگی و آرزو هایتان را نجات دهید. تنها کلید اصلی خودتان هستید. من هم سال گذشته با تمام تلاشم سعی کردم تجارتم را با موفقیت آغاز کنم و از شکست های گذشته عبرت بگیرم. حال با استفاده از تجربیات طلاییم و پشتکار یک تاجر موفق شده ام. در ادامه با من همراه باشید.

قیر امروز

قیر امروز در برابر بخار آب و رطوبت دارای درجه مقاومت مطلوبی است. از مشخصات این محصول این می باشد که در محیط های متفاوت با محیط سازگار بوده و فاقد آلودگی می باشد. قیر ها در عین تفاوتی که دارند، می توان آن ها را در نفوذناپذیری در برابر آب و حالت چسبندگی مشترک دانست. اگر در شناخت قیر و انواع آن، سر رشته ندارید، بهتر است خرید خود را از افرادی مطمئن و شناخته شده انجام دهید تا محصولی با کیفیت و مرغوب را دریافت نمایید.

قیر امروز

قیر امولسیون

قیر امولسیون را بدون پیش گرمایش می توان در راهسازی و ساختمان استفاده کرد و باعث صرفه جویی منابع انرژی و بالا رفتن کیفیت شد. در واقع استفاده از قیر ها جامد مشکلات متفاوتی را نظیر گرم و سرد شدن هوا را در پی دارد. ناگفته نماند که به دلیل سهولت در اجرا بسیاری از افراد استفاده از این محصول را ترجیح می دهند. این محصول در برابر بخار آب و رطوبت دارای درجه مقاومت مطلوبی است. این ماده ارزشمند و پرکاربرد از ذرات کوچک تر از یک میکرون تولید می شود و چسبندگی بسیار بالایی نیز بر روی انواع سطوح دارد.

قیر امولسیون

قیر بشکه ای 220 لیتری

قیر بشکه ای 220 لیتری باید گفت این ماده سیاه رنگ از مواد اولیه و ترکیبات خاصی در تولید آن استفاده شده که با وجود کاربرد فراوان از عملکرد بسیار عالی برخوردار می باشد. شایان ذکر است این ماده سیاه رنگ خاصیت چسبندگی بالایی دارد که جهت عایق کاری و محکم کاری در راه سازی و جاده سازی از کاربرد و اهمیت زیادی برخوردار بوده که با کیفیت بالا و به صرفه در بازار یافت می شود و این محصول اکثرا برای مصارف تولید آسفالت جاده ها و خیابان ها استفاده می شود. امروزه قیر بشکه ای 220 لیتری از کاربرد زیادی در صنایع مختلف برخوردار می باشد که با کیفیت بالا و قیمت منصفانه توانسته نیاز این صنایع را برآورده سازد.

.

قیر بشکه ای 220 لیتری


بازدید: 204




Scroll to Top