• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 429970
تاریخ انتشار: جمعه, ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۱۳

روفرشی ثروت را روی زندگی ام پهن کرد

روفرشی محصولی ناب و دارای بازار قوی و پرتقاضا می باشد که با گران شدن فرش هم میزان تقاضای آن بالاتر هم رفته است با توجه به این شرایط تصمیم برآن گرفتم که وارد دنیای تجارت شوم و از این طریق به فروش روفرشی اقدام کنم همین کار را انجام دادم و وارد دنیای تجارت شدم و توانستم با چند معامله از روفرشی سود بسیار خوبی را به دست بیاورم .

روفرشی 12 متری اقبال یزد

یکی از خاص ترین و شیک ترین محصولات ایرانی روفرشی 12 متری اقبال یزد است که زیبایی چشم نوازی به فضای منزل می بخشد.

روفرشی 12 متری اقبال یزد، با لطافت و ظرافی که در طرح و نقش آن نهفته است هر انسانی را مجذوب خود می کند.

این نوع از روفرشی ها در همه مکان ها قابل استفاده اند، اما اگر آنها را برای استفاده در سالن پذیرایی خود انتخاب کرده اید، باید گفت که بسیار انتخاب درست و مناسبی داشته اید.

زیبایی خاص و منحصر به فرد این محصول اصیل شهر یزد، فضای سالن و خانه شما را دگرگون کرده و تبدیل به یک فضای کاملا شیک و امروزی می کند.

این نوع از روفرشی در یزد تولید می شود و در طی سال های که تولید و عرضه شده اند، با استقبال بی نظیر مردم رو به رو بوده است.

روفرشی 12 متری اقبال یزد

روفرشی 12 متری سرمه ای

برای تعیین قیمت روفرشی عوامل مختلفی دخیل هستند اما مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این محصول در مرحله ی اول متراژ روفرشی و شانه آن می باشد.

قیمت روز روفرشی 12 متری سرمه ای در بازار خرده فروشی از حدود 500 تومان الی 1.000.000 هزار تومان ادامه دارد که بسته به نقشه و کیفیت الیاف استفاده شده می تواند متفاوت باشد.

برای اطلاع از قیمت روز محصولات و یا برای داشتن خریدی آسان و سریع به شما پیشنهاد می کنیم با مشاوران فروش سایت ما تماس حاصل نمایید تا اطلاعات لازم در خصوص قیمت را از آن ها دریافت کنید.

روفرشی 12 متری سرمه ای

روفرشی 12 متری ضد آب

همانطور که در قسمت بالا نیز اشاره شد قیمت روفرشی 12 متری ضد آب به عوامل مختلفی بستگی دارد.

به طور مثال اندازه ی روفرشی و تعداد شانه و تراکم فرش در قیمت آن تاثیر مستقیمی دارند.

قیمت روفرشی در بازار تهران از حدود 600 الی 700 هزار تومان شروع می شود و تا حدود 800 الی 1.000.000 هزار تومان ادامه می یابد که دلیل این اختلاف قیمتی در بالا گفته شد.

برای اطلاع از قیمت روز انواع روفرشی و خرید آسان و سریع انواع فرش می توانید با مشاوران فروش سایت ما تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت از قیمت محصولات ما مطلع شوید.


بازدید: 256




Scroll to Top