• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 429974
تاریخ انتشار: شنبه, ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۵

خوش حسابیم مرا به ثروتی عجیب رساند

در جریان به دست آوردن ثروت خصوصیات مهمی ما را همراهی می کنند تا در این مسیر بمانیم و موفق شویم یکی از این خصوصیات خوش حسابی است. من در مسیر تجارت با محصولاتی بی نظیر این صفت را تقویت کرده و دارای بی شماری را به زندگیم اضافه نمودم.

در ادامه با محصولاتی که عرضه می دارم شما را بیشتر آشنا خواهم کرد.

بادام زمینی درجه یک آستانه

صنعتی شدن حوزه بادام زمینی در شهر بزرگ آستانه بسیار چشمگیر است. امروزه نه تنها بادام زمینی درجه یک آستانه معروف شده بلکه کره بادام زمینی و روغن بادام زمینی این شهر طرفداران خود را در فروشگاه های غذایی کشور پیدا کرده و از این محصولات استفاده می کنند.

با توجه به اینکه شغل اکثر مردم این شهر کشاورزی بادام زمینی و فرآوری آن است توانستند گردش مالی این شهر و سرمایه آن را زیاد کنند و سود خوبی را بدست بیاورند.

قبلاً فرآوری بادام زمینی آستانه در تهران انجام می شد اما امروزه تمام فرآوری مورد نیاز برای بادام زمینی و دستگاه های بسته بندی همگی در آستانه موجود می باشد. براحتی بادام زمینی درجه یک آستانه را می توان صادر کرد چرا که دارای قیمت مناسب و کیفیت بالایی است.

بادام زمینی درجه یک آستانه

بادام زمینی پفکی

همان طور که می دانید روشهای خرید حضوری باعث گران تر شدن قیمت بادام زمینی پفکی می گردند و سودی برای واسطه ها با آنها افزوده می گردد، بهتر است خریدهای مجازی را انجام داده و از دیگر خریدها دوری کنید.

بادام زمینی پفکی به صورت خانگی و صنعتی تهیه می شود کارخانه های مختلف بعد از تولید این محصولات آنها را در بسته های یک کیلویی قرار داده و به شیوه های مختلف اقدام به معرفی و فروش این محصولات می کنند و تمامی ویژگیهای کالا را در اختیار مصرف کننده قرار می دهند و ضمن خرید راحت و بی دغدغه می توان از خواص بادام زمینی نیز اطلاع پیدا کرد.

بادام زمینی پفکی

بادام زمینی پنیری

بادام زمینی به شکل خام و بو داده عرضه می شود و هر کدام از آنها دارای طرفداران خاص خود می باشند، تهیه بادام زمینی پنیری نیز کار بسیار راحتی بوده و حتی در منزل نیز صورت می گیرد و می توان به طرز مناسبی آنها را تهیه نمود‌.

شاید برای شمانیز سوال باشد که بادام زمینی پفکی به چند روش تولید میشود؟ باید بگوییم که به صورت نمکی ، سرکه ای و روکش شکلاتی تهیه می شوند.

از جمله ویژگی های بادام زمینی پنیری، ناراحتی های معدوی را از بین می برد و احتقان را کاهش می دهد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-01-21T112911.120.jpg


 

بازدید: 153




Scroll to Top