• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430012
تاریخ انتشار: جمعه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۳۵

جادوی زندگی ات را با سویا رقم بزن

اگر می خواهید همانند بسیاری از افراد دنیا تبدیل به فرد ثروتمندی شوید باید کاری انجام دهید که تا حالا انجام نداده اید ما به شما توصیه می کنیم وارد دنیای پر پول سویا ها شوید و با افزایش درآمد خود از مشکلات زندگی رها شوید برای اینکه با نمونه های پر سود این محصول و همچنین با این حیطه ی کاری جذاب آشنا شوید با ما باشید.

سویا خوراک دام

کنجاله سویا خوراک دام که جهت خوراک دام استفاده شده، فاقد هر نوع چربی و روغن است و همچنین سرشار از اسیدهای آمینه و پروتئین های مختلف برای دام می باشد این محصول یک منبع غذایی عالی زود هضم شناخته شده که سبب نفخ نمی شود همچنین لازم است بدانید اشکال استفاده شده این کنجاله مختلف بوده، بنابراین استفاده از آن راحت بوده و دام به‌ راحتی می‌ تواند آن را مصرف کند.

این محصول شکل یکدستی داشته و همچنین فاقد هر نوع گرد و غبار است لازم است خوراک دام سویا، در بسته بندی های مناسب بهداشتی قرار گرفته و همین موضوع باعث شده دامداران به راحتی آن را خریداری کرده و نسبت به انبار کردن آن اقدام نمایند تا در صورت نیاز از آن استفاده کنند.

.

سویا خوراک دام

سویا نیم کیلویی

از مشخصات سویا نیم کیلویی در واقع بسته بندی مناسب و بهداشتی آن است که تمامی مشخصات محصول بر روی بسته بندی بر روی آن درج شده است این محصول مطابق بهترین استانداردها تولید شده است و بر این اساس ظاهری خوش رنگ و تمیز دارد و به صورت دانه ریز و یا دانه درشت می باشد.

در واقع خرید سویای نیم کیلویی با کیفیت خوب و عالی بسیار راحت است زیرا بر روی بسته بندی محصول اطلاعات کافی در مورد محصول وجود دارد بهتر است برای خرید سویا نیم کیلویی برند های آشنا و معروف انتخاب شوند زیرا این برند ها همواره محصولات مرغوبی را عرضه می نمایند این سویا به صورت ریز یا درشت است که مشخصات آن بر روی بسته بندی وجود دارد و همچنین دارای تاریخ تولید و انقضا می باشد.

.

سویا نیم کیلویی

سویا در بازار ازاد امروز

قیمت سویا در بازار ازاد امروز بسته به نوع برند، شیوه بسته بندی و مرغوبیت آن متغیر می باشد همچنین خرید عمده این محصول به صرفه تر خواهد بود قیمت سویا بر اساس خصوصیات این محصول پرطرفدار بین 30 هزارتومان تا 100 هزارتومان به ازای هر 500 گرم است که بر طبق نوع دانه بندی این محصول متفاوت است اگر شما قصد دارید این محصول را به صورت آنلاین خریداری نمایید می توانید به وب سایت ما مراجعه کرده و اقدام به خرید آن نمایید.

شما می توانید جهت تهیه این محصول و مشاهده انواع آن به سایت مجموعه ما مراجعه کنید و برای دریافت مشاوره خرید و فروش این محصول نیز با شماره های درج شده تماس بگیرید سویا نمونه های مختلفی دارد که هر کدام به شیوه ای خاص فراوری شده اند. بنابراین لازم است تا هنگام خرید این پروتئین گیاهی بر اساس نوع غذایی که قصد طبخ آن را دارید سویا را خریداری کنید.

.


بازدید: 218




Scroll to Top