• پنج شنبه, ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 430020
تاریخ انتشار: شنبه, ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴

رویاهایت را با شال به دنیا گره بزن

شال ها از جمله محصولاتی می باشند که از فروش بالایی در بازار برخوردار می باشند به همین جهت می خواهیم این کسب و کار را به افرادی که در جست و جوی کاری مناسب برای خود هستند معرفی کنیم با ما باشید تا بیشتر با نمونه های پر فروش این محصول و این حیطه ی کاری جذاب آشنا شوید.

شال حریر لمه

شال حریر لمه یکی از مناسب‌ترین و شیک ترین پوشش ها در مراسم و مهمانی ها می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد شال حریر لمه به دسته ای از شال ها گفته می شود که جنسیت پارچه آنها ترکیبی از حریر و لمه است و وزن بسیار کمی دارد و یا به اصطلاح شالی بسیار سبک است حریر نوعی جنسیت بسیار لطیف و شفاف است و لمه نوعی براقیت خاص درون جنسیت خود دارد ترکیب این دو سبک با هم جنسیت بسیار جذابی را به وجود آورده است که مورد پسند بانوان واقع شود.

این شال ها زیبایی خاصی در هنگام پوشیدن به شما می دهند و بخاطر جنسیت لطیف و زیبای آن و همچنین سبکی شال حریر لمه حالتی بسیار زیبا را روی سر شما خواهند داشت این دسته از شال ها در مجموعه تولیدی ما با بالاترین سطح کیفیت و مرغوبیت به خریداران عزیز عرضه می شود این مدل شال ها با استفاده از بهترین جنس پلی استر و متریال موجود تولید شده اند به طوری که هیچ اثری از زدگی و پارگی در آن دیده نمی‌شود.

.

شال حریر لمه

شال فندی اصل

شال فندی اصل به علت داشتن کیفیت بسیار خوب و طراحی های فوق العاده زیبا از پرطرفدارترین برندهای شال و روسری به حساب می آید شال فندی اصل در واقع یک برند ایتالیایی محسوب می شود و یک شرکت فعال در زمینه تولید انواع شال و روسری و لباس می باشد.

این شرکت برای طراحی محصولات خود از طراحان فوق العاده حرفه ای استفاده می کنند از طرفی می توان گفت شال فندی جزو کالاهای لوکس به حساب می آید چرا که تمام سلبریتی ها این برند را تایید کرده اند شما می‌توانید با مجموعه تماس بگیرید که هم از قیمت های مجموعه ما با خبر شوید.

.

شال فندی اصل

شال تک رنگ

تنوع شال در جنس و رنگ و طرح بسیار بالاست و شما با هر سلیقه ای می توانید شال تک رنگ مورد نظر را انتخاب و خرید کنید برای خرید شال اول باید بدانید برای چه استایلی می خواهید شال خریداری کنید بعد رنگ مورد نظر را انتخاب کنید سپس باتوجه به بودجه اقتصادی خود جنس مد نظر را خریداری کنید.

هنگام خرید شال تک رنگ به جنس آن توجه کنید که با کیفیت باشد شال دارای زدگی و خوردگی نباشد یا سوراخ نباشد همچنین این شال ها چون باب همه نوع سلیقه ایست می تواند کادوی مناسبی برای خرید باشد قیمت شال بسیار متنوع است و با توجه به جنس شال کیفیت برند تقاضا و نوسانات ارز قیمت پارچه تغییر می کند.

.


بازدید: 226




Scroll to Top