• چهارشنبه, ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: 430026
تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۰

لباس عروسی که یک شبه ثروتمندم کرد

برای جشن عروسی خواهرم به درخواست خودش تصمیم گرفتم تا لباس عروسی اش را خودم بدوزم و او با پوشیدن آن لباس در شب عروسی اش باعث شد تا هنر دست من میان چشم تمام اقوام و فامیل قرار گیرد و بعد از آن شب سفارش های زیادی برای دوخت لباس عروسی دریافت کردم.

لباس عروس سفید

لباس عروس سفید برای کشورهای اسلامی طراحی شده تا مسلمانان علاوه بر برگزاری مراسم جشن پایبندی به آیین خود را حفظ نمایند.

جشن و پایکوبی از عناصر مشترک در میان تمام فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف می باشد.

هر کشوری منطبق با اززش های اخلاقی و آیینی خود این مراسم را برگزار می کنند.

پوشیدگی لباس بانوان در دین اسلام بسیار تاکید شده و به همین منظور طراحان لباس عروس در این کشور ها اقدام به ایده پردازی و ارائه طرح های نوینی کرده اند.

با توجه به پراکنندگی مسلمان در سراسر جهان و جمعیت بسیار پرشمار پیروان این دین توجه بسیاری از تولید کنندگان به این حوزه سرمایه گذاری جلب شده است.

لباس عروس سفید

لباس عروس ساده

پوشیدن لباس عروس ساده با طراحی منحصر به فرد، کیفیت بالا و خیره کننده در بهترین روز زندگی هر فردی یک رویایی همیشگی می باشد که برای تحقق این اتفاق بهترین و لاکچری ترین مدل های لباس عروس را برای شما مهیا نموده ایم.

در گذشته برای لباس عروس بیشتر از لباس های محلی و معروف یک قوم و رنگی که در آنجا به منزله پاکی شناخته می شد استفاده می کردند.

استفاده از رنگ سفید برای لباس عروسی با طرحی ساده برای آن به دوران ملکه ویکتوریا در کشور انگلستان بر می گردد.

از دیرباز لباس عروس دارای لایه های زیاد، پارچه پر زرق و برق و انواع آویزها بود تا کنون که این لباس ها طراحی ساده تری را پیدا کرده اند.

لباس عروس ساده

لباس عروس سبز

با پیشرفت صنعت مد شرکت ها و برند های معتبر تولید انواع لباس مدل ها و طراحی های زیبایی برای دوخت انواع لباس عروس سبز انجام داده اند.

شناخت مشخصات و ویژگی های انواع لباس عروس برای طراحان لباس و دوستداران صنعت مد و لباس خالی از لطف نمی باشد.

لباس عروس دارای مدل های مختلفی می باشد از جمله لباس عروس سلطنتی یا لباس طرح A که فرمی شبیه به حرف انگلیسی A دارد. همچنین لباس مدل ماهی، ترومپت، مدل اندام ساعت شنی، راسته، لایه ای، گلدار (از یک گل ظریف خامه دوزی تا وسعت زیادی از آن) را هم می توان نام برد.

یقه لباس عروس که مدل های مختلفی دارد، یکی از ملاک های مهم زیبایی لباس می باشد که باید متناسب با فرم صورت و اندام افراد طراحی گردد.

لباس عروس سبز


 

بازدید: 161




Scroll to Top