• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430036
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۰۹

با محصولات خرما شیرینی پولدار شدن را بچشید

اگر می خواهید فرد ثروتمندی باشید و از آنچه که در زندگی دارید و می توانید دشته باشید لذت ببرید به شما پیشنهاد می کنیم کسب و کاری نو در حیطه ی محصولی پر سود برای خود ایجاد کنید که ما در این راستا فعالیت در حیطه ی خرما، شیره و خمیر خرما را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا این محصولات با فروش بالای خود می توانند سود بسیاری را برای شما به ارمغان آورند برای آشنایی بیشتر با نمونه های پر سود این محصولات با ما همراه باشید.

شیره خرما کشاورز

باید گفت شیره خرما کشاورز از بهترین انواع شیره خرما های تولید شده در کشی برای ما می باشد که دارای کیفیت بسیار بالا است شیرینی خرما یکی از مغذی‌ترین انواع مواد خوراکی موجود در کشور ما می باشد که سالانه به میزان بسیار زیادی از این ماده خوراکی تولید و به بازار عرضه می شود.

یکی از مرغوب ترین انواع شیره خرما تولید شده در کشور شیره خرما کشاورز می باشد که طی سالیان تولید و عرضه به بازار توانسته رضایت بسیاری از خریداران این محصولات را جلب نماید این نوع شیره خرما برای موارد درمان بسیاری مانند کم خونی و ضعف و بی حالی در مورد استفاده قرار می گیرد و به جز آن آن می تواند به خوراکی بسیار سالم و مغذی برای صبحانه و دیگر برده های غذایی باشد.

.

خرمای مروارید سیاه بم

عموما نوع درجه یک خرمای مروارید سیاه بم با داشتن درشتی در سایز خرما و یک دست بودن پوست محصول می توانند در قیمت حاصله افزایش داشته باشند لذا تولیدکنندگان بر این حساب کیفیت را برای تولیدات خود اعمال کرده و در قیمت گذاری این مورد را به انجام می رساند، کیفیت حاصله در مراحل بسته بندی، مشخص می شود بسیاری از خرماهای سیاه، در صورت ماندگی دارای شیره در نوع رقیق و غلیظ شده و توانسته اند محصول را از نوع مجلسی بودن خارج سازند.

قطعا این مورد باعث شده است تا خریداران در هنگام تهیه، درب کارتنی این محصول را باز کرده و تست لازم را به صورت حضوری از درجه خشکی محصول به انجام برسانند. البته درجه کیفی این محصول در طول زمان کاهش یافته و به صورت متنوع در ظاهر محصول تاثیرگذار بوده است که برای پی بردن به این موضوع، بررسی فیزیکی لازمه کار می باشد عموما در فروشگاه های زنجیره ای، قیمتی که برای این محصول ارائه می شود، می تواند با تخفیف چند درصدی عرضه شود، این موضوع در طی اطلاعیه ای از جانب فروشگاه صورت می گیرد.

.

خمیر خرما شیراز

برای قیمت گذاری هر محصولی فاکتور‌های مختلفی در نظر گرفته می شود که خمیر خرما شیراز مرغوب نیز از این قاعده مستثنی نیست و قیمت این محصول به عوامل مختلفی بستگی دارد. همانطور که گفته شد تولیدکنندگان زیادی در حال تولید خمیر خرما هستند که کیفیت تولیدات آنها با هم متفاوت است.

خمیر خرما اصل و فاقد مواد افزودنی، مشتریان و متقاضیان مختلفی دارد که میزان نیاز آنها به این محصول متفاوت بوده. بنابراین تولیدکنندگان خمیر خرما را در اندازه و حجمهای مختلفی بسته بندی و عرضه می کنند. همچنین متریالهای گوناگونی مثل شیشه، پلاستیک و غیره برای بسته بندی خمیر خرما مورد استفاده قرار می گیرد. پس نوع بسته بندی و حجم آن عامل دیگر مؤثر بر قیمت خمیر خرما تاثیر مستقیم دارد.

.


 

بازدید: 122




Scroll to Top