• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430038
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۱

بخشندگی مرا به ساحل خوشبختی رسانید

سلامت روانی شما دقیقا بستگی دارد به اینکه تا چه حد می توانید کسانی را که با اعمالشان به نحوی به شما آسیب رسانده اند براحتی ببخشید. تجارت دنیای مرا بزرگ کرد به طوری که توانستم همه را ببخشم. و از طریق عرضع محصولات اعلا سود سرشاری را عاید خانواده ام نمایم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولات درجه یک خود آشنا کنم.

پسته خندان ایرانی

بهترین راه برای مصرف پسته خندان ایرانی، خرید بدون پوست است و پسته بدون پوست کمتر فرآوری شده و در نتیجه سالم‌ ترین نوع پسته می باشد که یکی از معدود آجیل هایی است که حاوی بیشترین مواد مغذی مورد نیاز بدن انسان برای حفظ سلامت کل بدن است.

بنابراین اجازه دهید حقایق تغذیه ای مغز پسته را بررسی کنیم، اونس پسته، که معمولاً 50 مغز یا 28 گرم است، حاوی 159 کالری است و حاوی 12.9 گرم چربی است که تقریباً 88 درصد آن را چربی های سالم، تک غیراشباع یا چند غیراشباع تشکیل می دهند.
علاوه بر این، حاوی 7.7 گرم کربوهیدرات، 5.7 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر است که به دریافت ویتامین های روزانه ی مورد نیاز بدن از جمله: پتاسیم، منیزیم، آهن، روی، فولات، کلسیم، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E و نیاسین کمک می کند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (27).jpg

قیمت پسته خندان

پسته خندان باعث افزایش سلامت جنسی در مردان می شود که مطالعات نشان داده است که پسته تاثیر مثبتی بر سلامت جنسی مردان دارد و مردان بین 38 تا 59 ساله که قبل از شرکت در مطالعه به مدت یک سال از اختلال نعوظ رنج می بردند، با مصرف تنها 100 گرم پسته هر روز برای ناهار، عملکرد نعوظ را حدود 50 درصد افزایش دادند. هنگام خرید به قیمت پسته خندان توجه نمایید. هیچ تغییری در رژیم غذایی، یا تغییر در فعالیت بدنی یا شیوه زندگی در طول مدت مطالعه وجود نداشت که اثرات مثبت با بررسی میزان جریان خون به آلت تناسلی مورد آزمایش قرار گرفت و تایید شد و همچنین افزایش سطح لیپیدهای سرم مشاهده شد و دلیل اینکه پسته با عملکرد نعوظ مرتبط است این است که نسبتاً غنی از اسید آمینه غیر ضروری آرژنین است و آرژنین اکسید نیتریک را در بدن تقویت می‌کند که ترکیبی است که رگ‌های خونی را شل می‌کند و به نوبه خود شریان‌ها را انعطاف‌پذیر و باز نگه می‌دارد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (28).jpg

باقلوای پسته خندان

مدل و روش تولید باقلوای پسته خندان بر روی قیمت نهایی آن موثر خواهد بود، از این رو باید به سمت خرید یک نمونه با کیفیت و بر گرفته از مواد طبیعی و مرغوب رفت.

تولیدی های اصیل و سنتی در به کار گیری مواد اولیه با کیفیت وسواس به خرج می دهند.

اگر به شهر های ایران همانند تبریز، یزد و قزوین مسافرت کردید حتما طعم فوق العاده این شیرینی را به صورت تازه بچشید.

پس سعی کنید از مراکز معتبری خریداری کنید که از کیفیت بالای مواد مصرفی در تولید باقلوا اطمینان داشته باشید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (36).jpg

.

.

.


 

بازدید: 113




Scroll to Top