• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430041
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۳

تولد دوباره ای که با شغل جدیدم داشتم

دقت داشته باشید که تعیین اهداف باید معقول و منطقی باشد و با تعیین کردن اهداف دست‌نیافتنی فقط فشار و استرس بیشتری را به خود وارد می‌کنید. تجارت را با مشورت اقوام خود آغاز کرده و با گذشت اندکی موفق شدم صاحب ثروت و شهرت شوم.

شربت گیاهی فروتونیک

از مشخصات شربت گیاهی فروتونیک این است که در بطری شیشه ای 220 میلی لیتر عرضه می شود و بر روی آن می توان مهر وزارت بهداشت و جوز های لازم را مشاهده کرد.

در واقع این شربت یک مولتی ویتامین و مواد معدنی غنی از آهن است که بدون عوارض معمول تغییر رنگ دندان، اسهال، یبوست، تهوع و استفراغ و کم خونی را درمان می کند.

شربت 100% گیاهی فروتونیک اولین فرآورده آهن با ساختار یونی بر اساس اصول کامل پزشکی جالینوسی است که با توجه به ساختار بدن انسان به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن کمک می کند.

فروتونیک فاقد افزودنی های معمول نگهدارنده ها و شیرین کننده های مصنوعی است که شروع به جذب آهن به صورت کاملا طبیعی می کند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (8).jpg

جنسینگ قرمز اصل

انواع جنسینگ قرمز اصل را می توان به آمریکایی، آسیایی و سیبری اشاره کرد که همانطور که گفته شد هر کدام دارای خواصی هستند. جینسینگ سیبری را می توان به انواع مختلفی جینسینگ خود رو، کشت شده، سفید و قرمز اشاره کرد. این نوع گیاه در علم پزشکی جایگزین دارویی استفاده می شود که باعث کاهش قند برای مبتلا به بیماری دیابت می شود.

.همچنین این نوع گیاه برای تقویت بدن ورزشگاران بسیار تاثیر زیادی دارد و همچنین باعث کاهش اختلال مغز یا همان پیش فعالی می شود. گفته می شود که مصرف جینسینگ قرمز باعث پیشگیری برخی از بیماریها نظیر علائم یائسگی، از دست دادن حافظه، بی خوابی، کم خونی، اختلالات گوارشی، اختلالات خونریزی و بیماریهای سرطان می باشد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg

مریم گلی خشک جنگلی

این مریم گلی خشک جنگلی به جوانسازی پوست کمک کرده و موجب شفافیت نرمی و لطافت پوست می شود بسیاری از مشکلات پوستی از جمله اگزما، آکنه و جوش با مصرف مریم گلی خشک برطرف می شود این گیاه دارویی در رشد و تقویت مو، جلا و شفافیت آن نیز نقش مهمی دارد برای مریم گلی خشک خواص دیگری نیز ذکر شده که ما به این چند مورد بسنده می کنیم.

قبل از اینکه راجع به مریم گلی خشک تهران سخن بگوئیم بهتر است با ویژگی های ظاهری این محصول آشنا شوید مریم گلی گیاهی است با برگ های تقریبا بلند و مخملی شکل و گل های آبی یا بنفش که رشد و پرورش آن بسیار آسان بوده و در مناطق مختلف کشور بخصوص مناطق گرمسیری به راحتی می توان آن را پرورش داد به منظور دسترسی مداوم به این گیاه دارویی، آن را دسته بندی کرده و اقدام به خشک کردن آن می کنند.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (1) (1).jpg


 

بازدید: 200




Scroll to Top