• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: 430044
تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ۲۱:۱۶

عرقیجاتی که رویاهایت را مستجات می کند

چنانچه در جست و جوی محصولی هستید که بتوانید با استفاده از آن دنیای خود را تغییر دهید می خواهیم به شما یکی از محصولات پر فروش که از سود بالایی برخوردار می باشند را معرفی کنیم عرقیجات از جمله محصولاتی می باشند که شما می توانید با استفاده از آن درآمد بالایی کسب نمایید اگر می خواهید بیشتر با این حیطه ی کاری آشنا شوید با ما همراه باشید.

عرق آوشین شیراز

عرق گیاه آویشن رقیق کننده خون خواهد بود و همچنین ضد تشنج می‌باشد عرق آویشن شیراز به دلیل اینکه اسانس خود را حبس خواهد کرد، تند و خوشبو خواهد بود بنابراین تاثیر آن روی درمان گلو دردهای که عمدتا چرکی هم هست البته به شرط اینکه حداقل هر یک ساعت یک بار غرغره کنید بسیار مفید و حتی از پنی سیلین هم سریع تر عمل خواهد کرد و همچنین هیچ اثر منفی مثل داروها ندارد. شما حتی خودتان هم توانایی این را دارید که عرق آویشن را تهیه کنید.

برای تولید عرق، گیاه آویشن را اول با آب بجوشانید پس از اینکه آب درون ظرف تبخیر شده است پس از سرد شدن بخار و تقطیر به صورت سنتی یا صنعتی را انجام بدهید که در آخر آن مایعی که با عمل تقطیر به دست آمده است همان عرق آویشن خواهد بود شما هر روز یک عدد لیوان از عرق آویشن را به صورت ناشتا نوش جان کنید و برای درمان بعضی از بیماری ها قبل هر وعده غذا دو تا سه فنجان غذا بنوشید. البته غرغره کردن با عرق آویشن بهتر التهاب گلو را کاهش خواهد داد.

.

گلاب ربیع اصفهان

قیمت گلاب ربیع اصفهان با توجه به نوع و شرایط تولید و همینطور با توجه به عیار و غلظت آن و همچنین شرایط و نوسانات بازار متغیر می باشد قیمت گلاب با توجه به نوع آن که توضیح داده شد و وزن بسته بندی که از 450 گرم تا 2000 لیتر و بالاتر می باشد متفاوت است.

قیمت متوسط گلاب 450 گرمی بین 25000 تومان تا 48000 تومان می باشد این گلاب ها در گالن های یک لیتری تا ده لیتری به بالا نیز موجود می باشد اما شما هنگام خرید با شماره های داده شده تماس حاصل نمایید از وضع موجودی نوع گلاب و وزن گالن مورد نظر خود کسب اطلاع نموده و در صورت تمایل با توجه به نیاز خود ثبت سفارش نمایید.

.

عرق اسطوخودوس کوهی

این گیاه انواع مختلفی دارد مثل اسطوخودوس کوهی یا محلی و جنگلی که خواص همه آنها یکی است به همین خاطر می توان از همه این مدلها عرق گیری کرد. همانطور که قبلا هم گفتیم اسطوخودوس دارای خواص بی شماری است که در این قسمت قصد داریم به شرح آنها بپردازیم پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. این گیاه که در فصل بهار می روید به زیباتر شدن طبیعت کمک بزرگی می کند و همچنین عرق اسطوخودوس کوهی دارای عطری فوق العاده ای است به همین خاطر از آن در شرکتهای عطر و ادکلن سازی و خوراکیهایی که نیاز به طعم و عطر خاصی دارند مثل انواع اسانس استفاده می شود.

اسطوخودوس به علت طعم تلخی که دراد قابل مصرف مستقیم نیست به همین خاطر از آن عرق گیری می کنند تا مصرفش راحت تر شود ولی این عرق گیری باعث از بین رفتن خواص اسطوخودوس نمی شود، به همین خاطر عرق اسطوخودوس می تواند به درمان سرما خوردگی کمک کند، می ‌توان برای باز شدن مجرای تنفسی تنها چند قطره از این محصول را با آب گرم مخلوط کنید و نوش جان کنید، این گیاه به دلیل خاصیت ضدعفونی کنندگی که دارد باعث از بین رفتن ترشحات بینی می شود و تنها تکرار دو یا سه مرتبه بخور با عرق اسطوخودوس می تواند سرما خوردگیهای بسیار شدید را درمان کند.


 

بازدید: 187




Scroll to Top