• جمعه, ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: 430052
تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۵۸

جوراب باعث شد در دنیای حرفه ای ها موفق عمل کنم

زمانی که می خواهید در یک کاری شروع به فعالیت کنید که تمامی افراد آن کسب و کار پرقدرت عمل می کنند شاید سخت باشد باور این موضوع که در میان حرفه ای ها چگونه می تواند موفق شد. بازار جوراب در داخل از رونق خوبی برخوردار است و برای کار در حیطه خارجی باید بسیار موفق بود بنابراین وارد دنیای تحارت شدم و به هر زحمتی بو آموزش ها را یادگرفتم و توانستم با ورود به دنیای تجارت جوراب عالاه بر رسیدن به ثروت فردی حرفه ای و موفق نیز باشد.

جوراب کالج ترک

یکی از مواردی که در محبوبیت و بازار فروش جوراب کالج ترک تاثیر دارد نحوه بسته بندی محصول می باشد که ظاهری شکیل به آن داده است.

بعضی از جوراب های کالج در قسمت پشتی خود نوعی از چسب سیلیکونی را دارند که باعث جلوگیری از سر خوردن آن از پاهای شما می شود و بهتر در پا می ماند اما توجه داشته باشید که باید دقت زیادی در نگهداری این محصول کنید. نکاتی که باید برای نگهداری جوراب کالج چسب سیلیکونی در نظر گرفت بر اساس زیر می باشد:

1.این چسب باید به صورت خشک و تمیز باشد.
2.گرد و غبار و موی حیوانات خانگی هنگامی که به چسب جوراب بچسبد باعث از بین رفتن چسبندگی و کوتاه شدن طول عمر آن می شود.
3.قبل از پوشیدن جوراب از روغن بدن یا لوسیون های مختلف استفاده نکنید، در صورتی که فصد دارید از آن استفاده کنید توجه داشته باشید که به قسمتی از پا که چسب سیلیکونی رو آن قرار می گیرد لوسیون نزنید.
4.اگر احساس کردید که چیزی روی چسب سیلیکونی قرار گرفته است به وسیله یک پد الکلی می توانید آن را از بین ببرید، اگر پد الکلی در دسترس نداشتید می توانید از دستمال مرطوب آرایشی نیز استفاده کنید.

جوراب نانو ضد بو

برای مثال جوراب نانو ضد بو از نخ های نانو (نخی که با ذرات کوچکتر از ذرات نخ های معمولی) و الیاف با کیفیت پنبه ای ساخته شده اند. یکی از خواص جوراب های نانو جلوگیری از بوی بد پا می باشد. بدین گونه که ذرات نانو موجود در الیاف جوراب عرق پا را به خود جذب کرده و اجازه می دهند که هوا داخل جوراب به جریان بیافتد.

پیشرفت علم و تکنولوژی شامل حال جوراب مچی دخترانه هم شده و جوراب هایی با فناوری جدید تحت عنوان جوراب نانو تولید شده که مورد استقبال بسیاری از افراد در دنیا قرار گرفته است.

دلیل این حجم از استقبال هم مشخص است، ضد بو بودن جوراب های نانو که البته این فقط یکی از ویژگی های بارز این نوع از جوراب است.

از دیگر ویژگی ها و مزایای جوراب های نانو ضد لک بودن و آب گریز بودن این محصول می باشد. اگر بخواهیم در رابطه با معایب این نوع جوراب سخن بگوییم تنها از قیمت نسبتا بالای آن می شود گفت که البته به نسبت مزایای محصول قیمتش کاملا مناسب است.

جوراب بافتنی بلند

مادربزرگهای ما گنجینه ای از هنرهای دستی هستند و می توانند در مدت زمان کوتاهی جوراب بافتنی بلند را برای شما آماده کنند به گونه ای که از پوشیدن آن لذت می برید. در قدیم می توانستید این محصول را به عنوان یک هدیه به فردی که دوستش دارید هدیه بدهید که یکی از پسندیده ترین کارها می باشد.

یکی از مواردی که می توانیم به وضوح به آن اشاره کنیم خلاقیتی است که در هنگام بافتن این جورابها به کار برده می شد. افرادی که در این زمینه حرفه ای بودند طرحهای برجسته ای را بر روی آن ایجاد می کردند و به این ترتیب به زیبایی ظاهری آن افزوده می شد .

.


 

بازدید: 227




Scroll to Top