• جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: 430066
تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۲۵

زندگی ایدال خود را با دان جوجه به ارمغان آورید

اگر از زندگی ای که دارید نارضی هستید و می خواهید زندگی جدیدی برای خود به ارمغان آورید به شما پیشنهاد می کنم با فعالیت در حیطه ی انواع دان جوجه به ارزو های خود برسید و آنگونه که می خواهید زندگی کنید بنابر این برای آشنایی بیشتر با این حیطه ی کاری و نمونه های پر سود آن ما را همراهی کنید.

دان جوجه مرغ

می توان گفت دان جوجه مرغ برای پرورش و برطرف شدن نیاز کامل خوراک جوجه هایی که به تازگی توسط دستگاه جوجه کشی متولد شده اند، عرضه می شود دان جوجه یک روزه با بهترین ترکیبات موجود می تواند تاثیر بسیار زیادی برای دوره های تخم گذاری آنها در آینده بگذارد.

در جهت پروراندن بهتر و سلامتی بیشتر در جوجه های تازه متولد شده و پرورش سریع تر آنها دان مخصوص ای طراحی شده که خوراک آن ها را به طور کامل پوشش می دهد حتماً در تمام دوره های رشد جوجه های خود از دان مخصوص و بهداشتی غافل نشوید که برای این سنین از جوجه ها با بسته بندی های ایده آل و بهترین مواد مغذی سالم و مفید عرضه شده اند.

.

دان جوجه گوشتی

در هنگام خرید دان جوجه گوشتی باید به چند نکته توجه داشته باشید ابتدا اینکه سعی کنید از سایت های معتبر که دارای محصولاتی باکیفیت هستند خرید کنید دوم اینکه شما باید به خوراکی که تهیه می کنید توجه داشته باشید که متناسب با نژاد و سن جوجه شما باشد.

سوم اینکه خوراک مرغ سفار داده باید دارای مواد مرغوب باشد تا بعدها برای شما مشکل ایجاد نکند هنگامی که یک خوراک مرغ خوب را خریداری می کنید باید از یک دانخوری مناسب هم استفاده کنید تا رشد مرغ ها به خوبی انجام شود برای اطلاع یافتن از قیمت خوراک مرغ گوشتی 1401 شما می توانید وارد سایت ما شوید.

.

دان جوجه بومی

اگر می‌خواهید نمونه های درجه یک و باکیفیت دان جوجه بومی خود تهیه کنید از لینک سایت اینترنتی ما می توانید نمونه های اقتصادی و ارزان آن را برای ایجاد راندمان بهتر برای پرنده های خود تهیه کنید مشاورین و کارشناسان راهنمایی دقیقی در مورد ترکیبات دانه جوجه بومی به شما عرضه کرده و متناسب با پرنده هایی که در اختیار دارید، نمونه‌ های عالی از خوراک را ثبت سفارش کنید.

در هنگام ارسال محصول توسط شرکت ما برای هر کیسه دان جوجه از مواد ضد کپک استفاده شده تا این دان مناسب برای طیور شما به صورت سالم و بدون کپک ارسال شود در صورتی که می خواهید دان جوجه بومی را با قیمت مناسب تهیه کنید بهتر است به سایت فروش ما مراجعه کنید و با شماره های داخل سایت تماس بگیرید هنگام خرید دان جوجه بومی به کیفیت ظاهری خوراک توجه ویژه داشته باشید باید بهترین بو و رنگ طبیعی را دارا باشد و هیچگونه کپک و آفتی در آن نباشد.

.


 

بازدید: 114




Scroll to Top