• پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: 430076
تاریخ انتشار: پنج شنبه, ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ۲۳:۳۲

نکات کلیدی و راهبردی رسیدن به ثروت را بیاموزید

وقتی به خودتان پاداش می دهید یاد می گیرید آنچه در زندگی مهمتر است را در اولویت قرار دهید. البته باید به خاطر داشته باشید که پاداش دادن به خود به معنای خرج کردن پولهایتان نیست. بلکه به معنای سرمایه گذاری این پول برای کسب ثروت است. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

جاشمعی برنجی

امروزه جاشمعی برنجی به یکی از اکسسوری های جذاب تبدیل شده است که مورد توجه و استقبال خانواده ها و شیک پسندان زیادی قرار گرفته است.

همانطور که می دانید، از زمان های قدیم تا الان جاشمعی رومیزی یکی از لوازم منزلی است که زیبایی زیادی به خانه شما می بخشد.

در واقع، جاشمعی یا شمعدان جزء بسیار اساسی و مهم جهیزیه و منزل به حساب می آیند و حتما مدل های مختلفی از جا شمعی را در خانه های مختلف دیده اید که این امر زیبایی زیادی به خانه می بخشد.

آلیاژهای برنج ترکیبی از فلزات مس (Cu) و روی (Zn) هستند و افزایش درصد روی در برنج باعث افزایش سختی و استحکام این آلیاژ و تغییر رنگ برنج از قرمز به زرد کم رنگ می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-01T173310.842.jpg

جاشمعی تزیینی

یکی از وسایل پرکاربرد در خانه نوعروسان جاشمعی تزیینی محسوب می شود، این محصول در مدل های بسیاری عرضه میگردد.

وسیله مورد نظر به عنوان یک وسیله مهم و کاربردی در تزیین دکوراسیون داخلی خانه می باشد و در طرح و مدل های مختلف متناسب با نوع سبک دکوراسیون منزل تولید می شود.

جاشمعی طرفداران بسیار زیادی دارد و به عنوان یک وسیله مهم در جهیزیه نوعروسان مورد استفاده قرار می گیرد، محصول با توجه به کیفیت و جنس مواد اولیه با وزن های مختلفی عرضه می شود.

این جاشمعی باعث می شود که شما محیطی رومانتیک را در داخل خانه ایجاد نمایید، محصول از فلز و آلیاژ آبکاری شده درجه یک تولید شده است.

بنابراین بسیار مقاوم می باشد، این محصول تزیینی در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-01T173853.928.jpg

جاشمعی چوبی

در حال حاضر از جاشمعی چوبی استفاده های زیادی می شود که با طراحیهای فانتزی و زیبا می توانند دیزاین و دکوراسیونی جذاب ایجاد کنند.

همان طور که از نامش پیداست جاشمعی چوبی، از جنس چوب مرغوب و با کیفیت عالی است که با قرار دادن شمع در آن جهت استفاده برای مراسمات و جشنهای خاص کاربرد دارد.

شایان ذکر است این مدل از جا شمعی با طرحهای بسیار زیبا از جمله طرح قلب، در سایز و اندازه های مختلف از زیبایی های منحصر به فردی برخوردار است که طرفداران زیادی دارد.

همچنین از این نوع جاشمعی، در اغلب رستورانها، کافی شاپها، هتلها و غیره استفاده های زیادی می شود که با حضور آنها در این مکانها می توان دکوراسیونی زیبا را بوجود آورد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-01T172626.161.jpg


 

بازدید: 107




Scroll to Top