• جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: 430079
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۰

اولین قدم برای رسیدن به موفقیت مالی کشف شد

یکی از اصلی‌ ترین موضوعاتی که لازم است برای دست یافتن به موفقیت مالی در نظر داشته باشید، تعیین هدف اصلی و مهم برای زندگی است. مطمئناً اگر هدفی بزرگ را برای زندگی خود تعیین کنید، می‌ دانید که تمام‌ کارهایی که در طول روز انجام می‌ دهید برای دست یافتن به اهدافی است که دارید. در بسیاری از برنامه‌ های تلویزیونی که موضوع آن‌ ها به موفقیت مالی و یا موفقیت‌ های بزرگ دیگر در زندگی ربط پیدا می‌ کند، اولین قدم برای رسیدن به موفقیت تعیین اهداف بزرگ شناخته‌ شده است.

قیسی سنتی

یک وعده قیسی سنتی در ارزش روزانه حاوی 40 درصد ویتامین A و 8 درصد ویتامین E است، قیسی زردآلو بسیار غنی از کاروتنوئیدهایی مانند بتاکاروتن است که در بدن شما به ویتامین A تبدیل می شود.

برای حمایت از سیستم ایمنی بدن و ارتقای سلامت چشم بسیار ضروری است. ویتامین E نقش مهمی در محافظت از سیستم قلبی عروقی، تغذیه سلولهای ما و کمک به روند بهبودی ایفا می کند.

مطالعه ای که در سال 2012 در مجله موسسه ملی سرطان منتشر شد نشان داد که میان وعده قیسی زردآلو، بادام خشک می تواند خطر ابتلا به سرطان کبد را در افراد میانسال و مسن کاهش دهد.

هر یک از این غذاها منبع غنی ویتامین E هستند که قبلا نشان داده شده بود که از سلامت قلب حمایت می کند و پیشرفت آسیب چشم را در بیماران مسن کاهش می دهد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-02T160109.020.jpg

قیسی شمس

در بارداری عوارضی همچون کم خونی و یبوست آزاردهنده می شود مصرف قیسی شمس می تواند در برطرف کردن این عوارض مفید باشد.

در روزهای ابتدایی پس از زایمان در کاهش میزان عفونت واژن و کاهش خونریزی موثر بوده و همینطور در دوران شیردهی باعث افزایش شیر مادر می شود.

مصرف متوسط و به اندازه ی برگه زرد آلو و قیسی می تواند در فرایند کاهش وزن و لاغری موثر باشد.

لازم به ذکر است که برخی به برگه زردآلو قیسی می گویند بنابراین در بازار هر قیسی واقعا برگه قیسی نبوده و ممکن است برگه زردآلو باشد.

از زمانهای قدیم استفاده از تیزاب برای سرعت بخشیدن به فرایند خشک کردن میوه مرسوم بوده و امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-02T155958.216.jpg

قیسی زردآلو مرند

یکی از محبوبترین تنقلات زمستانه قیسی زردآلو مرند می باشد.

برگه قیسی و زرد آلو را به شیوه های مختلف تهیه می کنند اما یکی از رایج ترین طرز تهیه برگه قیسی و زردآلو شیوه ی تیزابی است.

شیوه ی تیزابی باعث ماندگاری بیشتر، تازگی بیشتر و حفظ عطر و طعم برگه می شود، برگه ی قیسی و زرد آلو علاوه براینکه یک تنقلات خوش طعم هستند خواص بسیار زیادی نیز دارند.

زرد آلو یک گونه از خانواده ی گلسرخیان بوده که با داشتن میوه ی شفت، زرد رنگ و شیرین شناخته می شود،.

قیسی نیز نوعی زردآلو می باشد که به صورت بومی در بسیاری از مناطق ایران از جمله آذربایجان شرقی و شاهرود کاشته و برداشت می شود، قیسی معمولا میوه ی درشت تر با بافت سفت تر داشته اما بسیار شیرین و خوش طعم است.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-02T155556.106.jpg


 

بازدید: 129




Scroll to Top