• پنج شنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: 430080
تاریخ انتشار: جمعه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۰۰

با انتخاب درست به ثروتی باورنکردنی رسیدم

زندگی شما حاصل انتخابهای شماست !اگر زندگیتان را دوست ندارید، زمان آن است که شروع به انتخابهای بهتری نمائید. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه شما را با محصولاتم بیشتر آشنا خواهم کرد.

انگور عسگری سیاه

همواره یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب و خرید انگور عسگری سیاه که مورد توجه قرار گرفته است، سطح کیفیت این محصول از لحاظ شکل ظاهری و نوع بسته بندی آن می باشد.

شایان ذکر است که مشتریان و متقاضیان محترم دقت داشته باشند تا این محصول را به صورت بسته بندی های کاملا بهداشتی در بسته بندی های تک ردیفی تهیه کنند که این امر سبب می شود تا از سطح کیفیت میوه کاسته نگردد.

البته عدم وجود پلاسیدگی، آفت زدگی و نیز خشکی ساقه از دیگر خصیصه هایی است که باید به هنگام خرید محصول توجه کرد تا این نوع انگور را در درجه کیفی بسیار بالا و مرغوب تهیه و خریداری نمود.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (84).jpg

انگور عسگری شیراز

در هنگام خرید انگور عسگری شیراز به یاد داشته باشید رنگ این محصول نشان دهنده طعم و تازگی آن است و توجه داشته باشید انگور سالم دارای رنگی شفاف و خوشرنگ است و از خرید محصولی با رنگ قهوه ای بپرهیزید.

در زمان خرید به بوی این محصول توجه کنید و در صورت داشتن بوی نامطبوع و تندی همانند سرکه از خرید آن صرف نظر کنید.

در موقع خرید توجه کنید در صورتی که دانه های انگور از خوشه آن به راحتی جدا می شوند و می افتند باید بدانید که این محصول تازه نیست.

در زمان خرید این نکته را فراموش نکنید که به رنگ خوشه انگور دقت کنید در صورت قهوه ای رنگ بودن خوشه مطمئن شوید که این محصول سالم و رسیده نیست و ماندگاری بالایی ندارد.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (80).jpg

انگور عسگری بدون هسته

خرید انگور عسگری بدون هسته دارای نکات قابل توجهی است که بهتر است به آن ها دقت کافی داشته و با توجه به این نکات خرید درست و مطلوبی را انجام دهید.

همانطور که گفتیم، نوع کاشت و عوامل متعدد آن تاثیر بسزایی را در کیفیت و طعم انگور ایفا می‌کنند‌.

پس زمان تهیه آن اطمینان داشته باشید که این محصول در شرایط خوب و مطلوبی مورد کاشت قرار گرفته و سپس برداشت شده است.

نوع رسیده و ساده آن را تهیه کنید چرا که انگور های کال و نرسیده طعم شیرینی نداشته و اکثرا ترش هستند.

ناگفته نماند که پوست نازک انگور عسگری باعث می‌شود که این میوه دوام بالایی نداشته و نتوان آن را به مدت زمان طولانی درون یخچال نگهداری کرد.

به همین دلیل آن را در وزن و اندازه مناسب تهیه کنید تا از خرابی و همچنین اسراف آن جلوگیری کنید.

C:\Users\ara\Desktop\pictures\logo (5) (88).jpg

.

.


 

بازدید: 129




Scroll to Top